PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE KOMPLEMENTARIUSZOWI TJ. SPÓŁCE MEDIA OUTDOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I REPREZENTOWANIA MEDIA OUTDOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU MEDIA OUTDOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WCHODZI ŁUKASZ WYLĘGA JAKO PREZES ZARZĄDU.
Organizacja Media outdoor osiągnęła 224 686 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 224 553 zł. Pozostałe przychody to 132 zł.
Całkowite koszty wyniosły 185 325 zł.
Zysk netto wyniósł 39 228 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -172 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 224 686 zł w 2021 roku.
• 4 817 644 zł w 2020 roku.
• 12 309 954 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 167 700 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 39 228 zł w 2021 roku.
• -1 426 066 zł w 2020 roku.
• -2 982 119 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media outdoor wynosi 9 132 212 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
337 029 zł a 47 069 381 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 018 489 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 132 212 zł w 2021 roku.
• 12 007 851 zł w 2020 roku.
• 18 232 516 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media outdoor wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,172% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,18% w 2020 roku.
• 0,33% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media outdoor wyniosła 11 966 598 zł.
a
ktywa trwałe to 1 924 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 042 598 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 966 598 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 767 345 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 199 253 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 510 556 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 966 598 zł w 2021 roku.
• 13 475 909 zł w 2020 roku.
• 16 136 444 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media outdoor wyniosły 199 253 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 966 598 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -253 432 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 199 253 zł w 2021 roku
• 1 747 792 zł w 2020 roku
• 2 768 605 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2021 roku
• 13% w 2020 roku
• 17% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media outdoor wykazała przychody na poziomie 224 686 zł.
Organizacja zarobiła 39 228 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 39 228 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku