Fastline Advertising to agencja marketingowa, która specjalizuje się w kompleksowejobsłudze różnych aspektów tworzenia marek oraz kampanii reklamowych. Z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży, firma łączy kreatywność z efektywnością, a jej zespół dostosowuje się do aktualnych trendów w komunikacji i marketingu. Fastline oferuje różnorodne usługi, w tym strategię marketingową, kreację reklamową, brand design oraz organizację eventów. Dzięki dogłębnej analizie rynku i zrozumieniu DNA klientów, opracowuje skuteczne rozwiązania, które pozwalają markom się wyróżnić. Promując podejście Marketingu 360, Fastline wykracza poza tradycyjne media, wprowadzając innowacyjne techniki reklamowe i produkcję multimedialnych materiałów promocyjnych. Klientom oferuje także programy lojalnościowe oraz zaawansowane działania w zakresie social media i digitalu. Fastline Advertising dąży do szybkości realizacji projektów, zapewniając widoczne efekty swoich działań w krótkim czasie.
W skrócie
Kompleksowe usługi marketingowe
Strategia, kreacja i brand design
Organizacja eventów i produkcja materiałów promocyjnych
Programy lojalnościowe i działania w social media
Szybkie realizacje z efektywnymi wynikami
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fastline advertising osiągnęła 11 237 393 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 237 393 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 971 544 zł.
Zysk netto wyniósł 265 849 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 012 797 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 237 393 zł w 2021 roku.
• 8 303 044 zł w 2020 roku.
• 8 335 345 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 36 630 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 265 849 zł w 2021 roku.
• -98 128 zł w 2020 roku.
• -272 379 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fastline advertising wynosi 282 tys. zł.
EBITDA Fastline advertising wynosi 496 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
40 294 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 282 051 zł w
2021 roku.
• -81 943 zł w
2020 roku.
• -232 373 zł w
2019 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
93 539 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 496 350 zł w
2021 roku.
• 15 484 zł w
2020 roku.
• -194 077 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fastline advertising wynosi 8 604 896 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
49 904 zł a 28 093 484 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 468 761 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 604 896 zł w 2021 roku.
• 5 535 363 zł w 2020 roku.
• 5 556 897 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fastline advertising wynosi 1,44%. To oznacza, że firma ma szansę 1,44% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,258% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,44% w 2021 roku.
• 0,74% w 2020 roku.
• 1,18% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fastline advertising wyniosła 11 466 048 zł.
a
ktywa trwałe to 950 305 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 515 743 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 466 048 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 66 539 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 399 509 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 401 416 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 466 048 zł w 2021 roku.
• 9 518 093 zł w 2020 roku.
• 4 792 613 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 400%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 82.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fastline advertising wyniosły 11 399 509 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 466 048 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 99%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 427 580 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 399 509 zł w 2021 roku
• 9 717 403 zł w 2020 roku
• 4 893 795 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 99% w 2021 roku
• 102% w 2020 roku
• 102% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fastline advertising wykazała przychody na poziomie 11 237 393 zł.
Organizacja zarobiła 265 849 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 265 849 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku