Lion Communications, będąca częścią globalnej sieci Publicis Groupe, to agencjaspecjalizująca się w PR oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej. Jej historia sięga 1994 roku, kiedy to Jerzy Ciszewski założył agencję Ciszewski PR, która stała się pionierem w Polsce w dziedzinie public relations. Agencja od samego początku dążyła do budowania pozytywnego wizerunku klientów, a jej pierwszym znaczącym projektem była kompleksowa obsługa PR rajdu Camel Trophy. Z biegiem lat Lion Communications zdobyła szereg nagród, w tym m.in. „Złote Spinacze” oraz uznanie w międzynarodowych konkursach PR, podkreślające jej skuteczność w komunikacji dla marek i organizacji. Lion Communications obsługuje klientów w różnych sektorach, takich jak zdrowie, technologia, sport i kultura, dostosowując swoje działania do zróżnicowanych grup docelowych oraz wyzwań związanych z komunikacją. Agencja angażuje się w tworzenie wartościowych kampanii, które inicjują dyskusję oraz wzmocniają więzi między marką a jej odbiorcami. Dodatkowo, dzięki międzynarodowym powiązaniom, ma dostęp do najlepszych praktyk oraz rozwiązań technologicznych w dziedzinie PR.
W skrócie
Specjalizacja w PR oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej
Długa historia, sięgająca 1994 roku
Obsługuje klientów w sektorach zdrowia, technologii, sportu i kultury
Tworzy kampanie inicjujące dyskusję i wzmacniające relacje z odbiorcami
Członek globalnej sieci Publicis Groupe, co zapewnia dostęp do wiedzy i innowacji
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Lion communications osiągnęła 127 656 194 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 79 996 501 zł. Pozostałe przychody to 47 659 693 zł.
Całkowite koszty wyniosły 29 131 522 zł.
Zysk netto wyniósł 50 864 979 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 11 169 910 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 127 656 194 zł w 2023 roku.
• 80 016 182 zł w 2022 roku.
• 69 730 627 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3 083 260 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 50 864 979 zł w 2023 roku.
• 54 582 019 zł w 2022 roku.
• 45 040 973 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lion communications wynosi 359 509 110 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
70 945 064 zł a 712 109 710 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 22 646 703 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 359 509 110 zł w 2023 roku.
• 342 077 368 zł w 2022 roku.
• 289 900 364 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lion communications wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lion communications wyniosła 110 091 045 zł.
a
ktywa trwałe to 556 612 zł.
a
ktywa obrotowe to 109 534 433 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 110 091 045 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 94 593 419 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 497 626 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 700 146 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 110 091 045 zł w 2023 roku.
• 99 263 703 zł w 2022 roku.
• 87 930 356 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 46%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 40%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lion communications wyniosły 15 497 626 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 110 091 045 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 877 403 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 497 626 zł w 2023 roku
• 5 390 141 zł w 2022 roku
• 3 597 839 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2023 roku
• 5% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lion communications wykazała przychody na poziomie 127 656 194 zł.
Organizacja zarobiła 52 953 548 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 088 569 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 50 864 979 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 309 953 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 088 569 zł w 2023 roku
• 1 213 627 zł w 2022 roku
• 419 101 zł w 2021 roku