LION COMMUNICATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000100609
NIP
1130007900
REGON
012069301

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
110,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
127,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
50,9 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
359,5 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
WOŁOSKA, 9
Kod pocztowy
02-583
Rejestracja
2002-04-25
Rozpoczęcie działalności
1991-09-23
Kapitał zakładowy
55000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
Lion Communications, będąca częścią globalnej sieci Publicis Groupe, to agencjaspecjalizująca się w PR oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej. Jej historia sięga 1994 roku, kiedy to Jerzy Ciszewski założył agencję Ciszewski PR, która stała się pionierem w Polsce w dziedzinie public relations. Agencja od samego początku dążyła do budowania pozytywnego wizerunku klientów, a jej pierwszym znaczącym projektem była kompleksowa obsługa PR rajdu Camel Trophy. Z biegiem lat Lion Communications zdobyła szereg nagród, w tym m.in. „Złote Spinacze” oraz uznanie w międzynarodowych konkursach PR, podkreślające jej skuteczność w komunikacji dla marek i organizacji. Lion Communications obsługuje klientów w różnych sektorach, takich jak zdrowie, technologia, sport i kultura, dostosowując swoje działania do zróżnicowanych grup docelowych oraz wyzwań związanych z komunikacją. Agencja angażuje się w tworzenie wartościowych kampanii, które inicjują dyskusję oraz wzmocniają więzi między marką a jej odbiorcami. Dodatkowo, dzięki międzynarodowym powiązaniom, ma dostęp do najlepszych praktyk oraz rozwiązań technologicznych w dziedzinie PR.
W skrócie
  • Specjalizacja w PR oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej
  • Długa historia, sięgająca 1994 roku
  • Obsługuje klientów w sektorach zdrowia, technologii, sportu i kultury
  • Tworzy kampanie inicjujące dyskusję i wzmacniające relacje z odbiorcami
  • Członek globalnej sieci Publicis Groupe, co zapewnia dostęp do wiedzy i innowacji

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Lion communications osiągnęła 127 656 194 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 79 996 501 zł. Pozostałe przychody to 47 659 693 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 29 131 522 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 50 864 979 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 11 169 910 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 127 656 194 zł w 2023 roku.
• 80 016 182 zł w 2022 roku.
• 69 730 627 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3 083 260 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 50 864 979 zł w 2023 roku.
• 54 582 019 zł w 2022 roku.
• 45 040 973 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Lion communications wynosi 359 509 110 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 70 945 064 zł a 712 109 710 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 22 646 703 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 359 509 110 zł w 2023 roku.
• 342 077 368 zł w 2022 roku.
• 289 900 364 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lion communications wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Lion communications wyniosła 110 091 045 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 556 612 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 109 534 433 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 110 091 045 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 94 593 419 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 497 626 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 700 146 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 110 091 045 zł w 2023 roku.
• 99 263 703 zł w 2022 roku.
• 87 930 356 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 46%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 40%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Lion communications wyniosły 15 497 626 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 110 091 045 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 877 403 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 497 626 zł w 2023 roku
• 5 390 141 zł w 2022 roku
• 3 597 839 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2023 roku
• 5% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Lion communications wykazała przychody na poziomie 127 656 194 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 52 953 548 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 2 088 569 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 50 864 979 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 309 953 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 088 569 zł w 2023 roku
• 1 213 627 zł w 2022 roku
• 419 101 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Lion communications wykazała zysk netto większy niż 100% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 100% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 100% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Publicis Groupe Holdings B.v. posiada 55 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 13.12.2023 jest Publicis Groupe Holdings B.v. kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 03.01.2007 do 13.12.2023 był Publicis Groupe Holdings B.v. kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 07.07.2006 do 03.01.2007 najwięcej udziałów posiadał Publicis Groupe Holdings B.v.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.