VALUE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000240131
NIP
5262879929
REGON
140207988

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
170,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
476,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
7,9 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
355,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 134
Kod pocztowy
02-305
Rejestracja
2005-08-29
Rozpoczęcie działalności
2005-09-10
Kapitał zakładowy
500000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
brief@valuemedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Opis
Value Media to uznawana za wiodącą agencję mediową, która zdobyła liczne nagrody zaswoją skuteczność i innowacyjne podejście do reklamy. W 2021 roku została uznana za najlepszą agencję mediową, co podkreślają liczne osiągnięcia w postaci dwunastu nagród Effie, w tym Grand Prix. Agencja koncentruje się na dostarczaniu kompleksowych rozwiązań marketingowych, które pomagają klientom w budowaniu ich biznesów poprzez efektywne kampanie reklamowe. W Value Media dużą wagę przywiązuje się do jakości obsługi klienta oraz do relacji z klientami, co jest widoczne w ich filozofii 'We Try Harder'. Dodatkowo, agencja stawia na rozwój pracowników, oferując im szeroką gamę szkoleń i możliwości kariery, w tym możliwość pracy w międzynarodowym środowisku. Wartością dodaną Value Media jest także jej podejście do wdrażania najnowszych narzędzi marketingowych oraz technik, co pozwala na skuteczne dotarcie do grupy docelowej.
W skrócie
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi i mediowymi
  • Obsługa klientów oferująca dedykowane rozwiązania
  • Realizacja projektów opartych na najnowszych technologiach marketingowych
  • Organizacja szkoleń i programów rozwojowych dla pracowników

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Value media osiągnęła 476 357 024 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 476 107 482 zł. Pozostałe przychody to 249 542 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 468 237 613 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 7 869 869 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 40 238 384 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 476 357 024 zł w 2023 roku.
• 466 582 985 zł w 2022 roku.
• 281 917 134 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 472 760 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7 869 869 zł w 2023 roku.
• 6 496 388 zł w 2022 roku.
• 5 552 783 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Value media wynosi 355 350 037 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 6 299 210 zł a 1 190 892 560 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 29 071 197 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 355 350 037 zł w 2023 roku.
• 342 309 976 zł w 2022 roku.
• 214 717 281 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Value media wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,037% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Value media wyniosła 170 169 247 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 2 581 165 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 167 588 082 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 170 169 247 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 8 398 947 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 161 770 301 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 620 105 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 170 169 247 zł w 2023 roku.
• 163 967 653 zł w 2022 roku.
• 94 887 965 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Value media wyniosły 161 770 301 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 170 169 247 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 147 345 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 161 770 301 zł w 2023 roku
• 156 942 187 zł w 2022 roku
• 88 806 106 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2023 roku
• 96% w 2022 roku
• 94% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Value media wykazała przychody na poziomie 476 357 024 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 9 148 477 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 1 278 608 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7 869 869 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 144 652 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 278 608 zł w 2023 roku
• 1 071 669 zł w 2022 roku
• 2 061 727 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Value media wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 8%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Group One posiada 9500 udziałów, które stanowią 95% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 26.06.2014 jest Group One kontrolujący 95% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 18.06.2012 do 26.06.2014 był Hutyra Media Group S.a. kontrolując 95% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 17.05.2011 do 18.06.2012 najwięcej udziałów posiadał Hutyra Media Group S.a.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.