SALESTUBE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000342741
NIP
5213546872
REGON
142112772

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
81,9 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
414,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
4,7 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
298,9 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 134
Kod pocztowy
02-305
Rejestracja
2009-11-25
Rozpoczęcie działalności
2009-11-25
Kapitał zakładowy
200000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
lukasz@salestube.tech
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Salestube to agencja marketingowa, która specjalizuje się w integracji technologiiMarTech oraz e-commerce, oferując kompleksowe rozwiązania wspierające rozwój marek w dynamicznie zmieniającym się środowisku cyfrowym. Organizacja posiada bogate doświadczenie w projektowaniu architektur MarTech, które umożliwiają transformację silosów danych w zintegrowany ekosystem. Dzięki temu klienci mogą w pełni wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji oraz podejmować bardziej przemyślane decyzje biznesowe. Salestube wyróżnia się jako niezależny doradca technologiczny, co oznacza, że oferuje dopasowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania, bez preferowania konkretnych platform technicznych, a ich zespół obsługuje ponad 250 klientów na 25 rynkach. W 2023 roku zarządzali budżetami reklamowymi przekraczającymi 200 milionów EUR, co potwierdza ich silną pozycję w branży. Salestube jest również doceniane w środowisku biznesowym, zdobywając liczne nagrody, w tym tytuł największego partnera Google na świecie pod względem certyfikacji indywidualnych oraz wyróżnienie jako Agencja Digitalowa Roku przez Media i Marketing Polska przez trzy kolejne lata. Misją Salestube jest łączenie danych z kreatywnością w celu maksymalizacji sukcesu swoich klientów w e-commerce oraz marketingu online.
W skrócie
  • Specjalizacja w architekturze MarTech
  • Obsługa ponad 250 klientów na 25 rynkach
  • Największy partner Google w zakresie indywidualnych certyfikacji
  • Integracja danych oraz strategii w e-commerce
  • Usługi doradcze w zakresie technologii i analityki

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Salestube osiągnęła 414 648 758 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 414 621 073 zł. Pozostałe przychody to 27 685 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 409 924 429 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 4 696 644 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 57 621 752 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 414 648 758 zł w 2023 roku.
• 375 855 723 zł w 2022 roku.
• 264 912 526 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 387 750 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 696 644 zł w 2023 roku.
• 5 397 687 zł w 2022 roku.
• 5 159 012 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Salestube wynosi 298 891 565 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 672 483 zł a 1 036 621 894 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 40 256 316 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 298 891 565 zł w 2023 roku.
• 276 359 496 zł w 2022 roku.
• 201 263 658 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Salestube wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,022% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Salestube wyniosła 81 892 798 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1 267 381 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 80 625 417 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 81 892 798 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 4 896 644 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 76 996 154 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 719 887 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 81 892 798 zł w 2023 roku.
• 83 970 063 zł w 2022 roku.
• 70 659 094 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Salestube wyniosły 76 996 154 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 81 892 798 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 332 137 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 76 996 154 zł w 2023 roku
• 78 372 376 zł w 2022 roku
• 65 300 081 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2023 roku
• 93% w 2022 roku
• 92% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Salestube wykazała przychody na poziomie 414 648 758 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 5 944 598 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 1 247 954 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 696 644 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 74 536 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 247 954 zł w 2023 roku
• 1 320 617 zł w 2022 roku
• 1 325 224 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Salestube wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 7%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Group One posiada 4000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 22.07.2014 jest Group One kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 05.04.2012 do 22.07.2014 był Hutyra Media Group S.a. kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 27.05.2011 do 05.04.2012 najwięcej udziałów posiadała Tba Komunikacja Marketingowa . Jej udziały w tym czasie wynosiły 65%.