GRUPA RMF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000335800
NIP
5272015509
REGON
012681812

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
279 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
454 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
202,5 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,2 mld
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FABRYCZNA, 5A
Kod pocztowy
00-446
Rejestracja
2009-09-01
Rozpoczęcie działalności
1997-07-21
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
Email
reklama@gruparmf.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ RMF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Opis
Grupa RMF to jedna z czołowych organizacji medialnych w Polsce, która od 1997 roku,początkowo jako Broker FM, a od 2009 roku pod obecną nazwą, dostarcza usługi reklamowe w radiofonii. Główna działalność Grupy koncentruje się na sprzedaży czasu reklamowego w stacjach radiowych RMF FM, RMF Classic oraz RMF MAXX, a także powierzchni reklamowej w internetowych serwisach takich jak RMFon.pl oraz RMF24.pl. Różnorodna oferta Grupy obejmuje zarówno kampanie ogólnopolskie, jak i lokalne, a także działania w Internecie, wykorzystujące nowoczesne technologie, w tym kampanie display, audio i wideo. Radio RMF FM jest najchętniej słuchaną stacją w kraju, docierającą do blisko 9 milionów słuchaczy dziennie. RMF MAXX natomiast, to szybko rozwijająca się grupa stacji lokalnych, która przyciąga młodszych odbiorców. RMF Classic zwraca uwagę na miłośników klasyki i muzyki filmowej, oferując starannie dobrany repertuar. Organizacja jest częścią Bauer Media Group, co umożliwia jej korzystanie z synergii działań w różnych segmentach mediów. Grupa RMF wielokrotnie zdobywała nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł Najlepszego Biura Reklamy Radiowej w 2021 roku, co potwierdza jej znaczącą pozycję na rynku mediów.
W skrócie
  • Sprzedaż czasu reklamowego w stacjach RMF FM, RMF Classic i RMF MAXX.
  • Kampanie reklamowe ogólnopolskie i lokalne w radiu oraz Internecie.
  • Oferowanie ponad 100 internetowych kanałów radiowych na platformie RMFon.pl.
  • Kompleksowe usługi reklamowe, w tym SEO, content marketing i kampanie wideo.
  • Członek Bauer Media Group z dostępem do szerokiego zakresu mediów.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa rmf osiągnęła 453 980 903 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 450 646 617 zł. Pozostałe przychody to 3 334 286 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 248 142 597 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 202 504 020 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 29 318 109 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 453 980 903 zł w 2023 roku.
• 394 135 154 zł w 2022 roku.
• 359 771 105 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 11 536 227 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 202 504 020 zł w 2023 roku.
• 172 624 172 zł w 2022 roku.
• 179 904 796 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Grupa rmf wynosi 1 227 043 223 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 114 373 208 zł a 2 835 056 277 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 74 613 287 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 227 043 223 zł w 2023 roku.
• 1 034 374 694 zł w 2022 roku.
• 1 044 149 097 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa rmf wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Grupa rmf wyniosła 279 003 704 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 54 145 367 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 224 858 337 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 279 003 704 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 149 606 410 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitały mniejszości to 2 891 201 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 126 506 093 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 22 440 090 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 279 003 704 zł w 2023 roku.
• 212 692 574 zł w 2022 roku.
• 201 186 887 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 73%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 56%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 45%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Grupa rmf wyniosły 126 506 093 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 279 003 704 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 542 791 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 126 506 093 zł w 2023 roku
• 104 530 924 zł w 2022 roku
• 88 276 873 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2023 roku
• 49% w 2022 roku
• 44% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa rmf wykazała przychody na poziomie 453 980 903 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 251 005 973 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 48 501 953 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 202 504 020 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6 486 771 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 48 501 953 zł w 2023 roku
• 41 895 104 zł w 2022 roku
• 24 414 396 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa rmf wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 7%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki