STARCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000004341
NIP
5272337041
REGON
017254049

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
356,8 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,2 mld
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
38,4 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1 mld
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
DOMANIEWSKA, 44A
Kod pocztowy
02-672
Rejestracja
2001-03-27
Rozpoczęcie działalności
2001-04-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
kontakt@publicismedia.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, OŚWIADCZENIA WOLI DOTYCZĄCE ROZPORZĄDZANIA PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA, KTÓREGO WARTOŚĆ: 1) JEST MNIEJSZA ALBO RÓWNA RÓWNOWARTOŚCI 100.000 EURO WEDŁUG KURSU ŚREDNIEGO NBP Z DNIA DOKONYWANIA CZYNNOŚCI, MOŻE SKŁADAĆ ZA SPÓŁKĘ KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, 2) PRZEKRACZA RÓWNOWARTOŚĆ 100.000 EURO WEDŁUG KURSU ŚREDNIEGO NBP Z DNIA DOKONYWANIA CZYNNOŚCI, WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU I PROKURENTA
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
Publicis Media to jedno z kluczowych centrów kompetencyjnych w ramach PublicisGroupe, które łączy w sobie szeroki wachlarz usług związanych z komunikacją, media, technologią oraz analityką marketingową. W Polsce działa w takich segmentach jak Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics oraz LiquidThread, oferując kompleksowe wsparcie marketerom w zwiększaniu ich wartości biznesowej. Misją Publicis Media jest tworzenie lepszych doświadczeń klientów na każdej płaszczyźnie interakcji z markami, co ma prowadzić do wzrostu ich aktywności i lojalności. Organizacja zatrudnia blisko 700 specjalistów, których ekspertyza obejmuje strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów, a także rozwój w obszarze commerce i performance marketingu. Publicis Media zdobyła uznanie jako jedna z dwóch największych grup agencji pod względem obrotów w Polsce, a w 2017 roku otrzymała tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy. Firma koncentruje się także na innowacjach, które wspierają transformację cyfrową klientów oraz ich doświadczenia, łącząc technologię i zaawansowaną analitykę w codziennej działalności marketingowej.
W skrócie
  • Publicis Media operuje w obszarze komunikacji, mediów i technologii.
  • Składa się z agencji: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics i LiquidThread.
  • Zatrudnia około 700 ekspertów w strategii marketingowej i zakupie mediów.
  • Wspiera transformację cyfrową oraz wzrost biznesowy klientów.
  • Nagrody za efektywność kampanii w międzynarodowych rankingach.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Starcom osiągnęła 1 228 444 376 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 228 201 160 zł. Pozostałe przychody to 243 216 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 189 814 067 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 38 387 093 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 64 462 364 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 228 444 376 zł w 2023 roku.
• 1 233 144 644 zł w 2022 roku.
• 1 147 894 799 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3 955 940 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 38 387 093 zł w 2023 roku.
• 10 774 580 zł w 2022 roku.
• 25 667 342 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Starcom wynosi 1 023 159 326 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 50 648 037 zł a 3 071 110 939 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 61 765 625 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 023 159 326 zł w 2023 roku.
• 895 133 402 zł w 2022 roku.
• 909 040 791 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Starcom wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,016% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,48% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Starcom wyniosła 356 798 197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 18 271 860 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 338 526 337 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 356 798 197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 67 530 716 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 289 267 481 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 24 391 093 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 356 798 197 zł w 2023 roku.
• 312 773 156 zł w 2022 roku.
• 307 829 624 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Starcom wyniosły 289 267 481 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 356 798 197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 435 152 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 289 267 481 zł w 2023 roku
• 272 854 953 zł w 2022 roku
• 253 018 659 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2023 roku
• 87% w 2022 roku
• 82% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Starcom wykazała przychody na poziomie 1 228 444 376 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 48 675 738 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 10 288 645 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 38 387 093 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1 113 187 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 288 645 zł w 2023 roku
• 4 129 829 zł w 2022 roku
• 6 570 707 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Starcom wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 20%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Lion Communications posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 25.04.2002 jest Lion Communications kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 27.03.2001 do 25.04.2002 był Lion Communications kontrolując 95% udziałów.