SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, W TYM JEDNYM Z PROKURENTÓW ŁĄCZNYCH
ESSENCEMEDIACOM POLAND to nowa agencja globalna, która powstała w wyniku połączeniasił Essence i MediaCom. Agencja ma na celu wspieranie klientów w dynamicznie zmieniającym się świecie mediów, łącząc najlepsze praktyki w zakresie strategii cyfrowej, kreatywności opartej na danych, analityki oraz technologii. Działania te są wspierane przez doświadczenie MediaCom w planowaniu multikanałowym oraz strategicznej obsłudze mediów, co czyni ESSENCEMEDIACOM POLAND wyjątkowym graczem na rynku. Agencja zamierza rozpocząć swoje pełne operacje w 2023 roku, oferując kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu i reklamy, które odpowiadają na potrzeby nowoczesnych klientów.
W skrócie
Połączenie dwóch agencji: Essence i MediaCom
Skupienie na strategii cyfrowej i danych
Specjalizacja w multikanałowym planowaniu i strategii mediów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Essencemediacom poland osiągnęła 1 015 565 210 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 015 561 857 zł. Pozostałe przychody to 3353 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 013 159 076 zł.
Zysk netto wyniósł 2 402 781 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 52 381 634 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 015 565 210 zł w 2023 roku.
• 850 353 535 zł w 2022 roku.
• 845 071 080 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 676 034 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 402 781 zł w 2023 roku.
• -1 562 749 zł w 2022 roku.
• 6 380 469 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Essencemediacom poland wynosi 695 305 760 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
8 651 161 zł a 2 538 913 025 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 964 804 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 695 305 760 zł w 2023 roku.
• 577 412 637 zł w 2022 roku.
• 600 584 936 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Essencemediacom poland wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,073% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2023 roku.
• 2,60% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Essencemediacom poland wyniosła 370 382 720 zł.
a
ktywa trwałe to 10 262 402 zł.
a
ktywa obrotowe to 360 120 318 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 370 382 720 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 534 882 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 358 847 838 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 290 641 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 370 382 720 zł w 2023 roku.
• 322 249 349 zł w 2022 roku.
• 341 570 302 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Essencemediacom poland wyniosły 358 847 838 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 370 382 720 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 97%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 271 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 358 847 838 zł w 2023 roku
• 308 235 643 zł w 2022 roku
• 325 993 847 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 97% w 2023 roku
• 96% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Essencemediacom poland wykazała przychody na poziomie 1 015 565 210 zł.
Organizacja zarobiła 2 403 862 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1081 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 402 781 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -532 787 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1081 zł w 2023 roku
• 1 139 643 zł w 2022 roku
• 692 007 zł w 2021 roku
Organizacja Essencemediacom poland wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 44% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 20%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 44% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 20%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Groupm
posiada 228 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 14.11.2017 jest
Groupm
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.01.2017 do 14.11.2017
był Mediacom Holding Central And Eastern Europe Gmbh, Niemcy
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 05.10.2001 do 09.01.2017 najwięcej udziałów posiadał Mediacom Holding Central And Eastern Europe Gmbh, Niemcy. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.