COMMERCE MEDIA TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000830352
NIP
5272922087
REGON
385626942

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
151,9 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
239,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
47 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
159,6 mln
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. LUBICZ, 17G
Kod pocztowy
31-503
Rejestracja
2020-02-21
Rozpoczęcie działalności
2020-02-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI SAMODZIELNIE.
Opis
NewProgrammatic to agencja zajmująca się marketingiem wydajnościowym orazplanowaniem mediów, która oferuje zaawansowane rozwiązania reklamowe dla globalnych marek i agencji. Specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych kampanii reklamowych, skupiając się na zapewnieniu bezpieczeństwa marki oraz przestrzeganiu zasady prywatności użytkowników. NewProgrammatic nie korzysta z tradycyjnych znaczników czy trackerów, poprzez co zyskuje przewagę w erze post-cookie. Dzięki zaawansowanej analizie danych, klienci mogą mieć pełną kontrolę nad swoim wizerunkiem oraz uzyskać szczegółowe raporty dotyczące wydajności kampanii. Celem agencji jest zatrzymywanie użytkowników w momentach, kiedy wykazują największe zainteresowanie zakupami, co przekłada się na poprawę doświadczenia zakupowego. NewProgrammatic jako część Zeropark oraz Team Internet ma na celu maksymalizację potencjału wzrostu swoich klientów, dostosowując usługi do ich indywidualnych potrzeb, a także oferując kompleksowe zarządzanie kampaniami reklamowymi.
W skrócie
  • Agencja marketingu wydajnościowego i planowania mediów.
  • Dostarcza rozwiązania reklamowe bez użycia plików cookie.
  • Skupia się na bezpieczeństwie marki oraz ochronie prywatności użytkowników.
  • Oferuje szczegółowe raporty i analizę wydajności kampanii.
  • Część Zeropark, wspierająca indywidualny rozwój klientów.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Commerce media tech osiągnęła 239 069 019 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 219 988 923 zł. Pozostałe przychody to 19 080 096 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 219 941 511 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 47 412 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 59 767 255 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 239 069 019 zł w 2023 roku.
• 202 357 131 zł w 2022 roku.
• 207 412 629 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 11 853 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 47 412 zł w 2023 roku.
• -40 046 977 zł w 2022 roku.
• -30 861 764 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Commerce media tech wynosi 159 568 993 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 597 672 547 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 39 892 248 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 159 568 993 zł w 2023 roku.
• 134 904 754 zł w 2022 roku.
• 138 275 086 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Commerce media tech wynosi 0,36%. To oznacza, że firma ma szansę 0,36% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,071% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,36% w 2023 roku.
• 1,69% w 2022 roku.
• 1,42% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Commerce media tech wyniosła 151 912 299 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 104 441 223 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 47 471 076 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 151 912 299 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -67 492 690 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 219 404 989 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 978 075 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 151 912 299 zł w 2023 roku.
• 154 479 065 zł w 2022 roku.
• 163 272 266 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Commerce media tech wyniosły 219 404 989 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 151 912 299 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 144%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 54 851 247 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 219 404 989 zł w 2023 roku
• 222 019 166 zł w 2022 roku
• 190 765 391 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 144% w 2023 roku
• 144% w 2022 roku
• 117% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Commerce media tech wykazała przychody na poziomie 239 069 019 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 3 243 952 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 3 196 540 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 47 412 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 99% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 799 135 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 196 540 zł w 2023 roku
• 3 710 229 zł w 2022 roku
• 3 070 498 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Commerce media tech wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 27% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Centralnic Eu S.e. posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 30.10.2020 jest Centralnic Eu S.e. kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 21.02.2020 do 30.10.2020 był Vistra Shelf Companies kontrolując 100% udziałów.

Podobne organizacje do COMMERCE MEDIA TECH