SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Organizacja Publishers Revenue Optimization osiągnęła 61 302 297 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 61 145 749 zł. Pozostałe przychody to 156 549 zł.
Całkowite koszty wyniosły 62 600 584 zł.
Strata netto wyniosła 1 454 835 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7 547 130 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 61 302 297 zł w 2024 roku.
• 68 647 830 zł w 2023 roku.
• 95 834 903 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -263 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 454 835 zł w 2024 roku.
• -2 267 022 zł w 2023 roku.
• 8 233 612 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Publishers Revenue Optimization wynosi -942 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
200 179 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -941 874 zł w
2024 roku.
• -2 454 698 zł w
2023 roku.
• 10 291 674 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Publishers Revenue Optimization wynosi 57 265 961 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 153 255 743 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7 109 904 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 57 265 961 zł w 2024 roku.
• 63 252 452 zł w 2023 roku.
• 117 829 329 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Publishers Revenue Optimization wynosi 0,24%. To oznacza, że firma ma szansę 0,24% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,24% w 2024 roku.
• 0,24% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Publishers Revenue Optimization charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Publishers Revenue Optimization wyniosły 62 087 622
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-2735 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 1 630 949 zł w 2023 roku
• 1 841 221 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
2% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Publishers Revenue Optimization wyniosła 31 680 009 zł.
a
ktywa trwałe to 11 864 017 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 815 992 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 31 680 009 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 863 684 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 816 325 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 940 246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 31 680 009 zł w 2024 roku.
• 32 226 046 zł w 2023 roku.
• 38 290 073 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -7%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Publishers Revenue Optimization wyniosły 9 816 325 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 31 680 009 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 869 777 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 816 325 zł w 2024 roku
• 8 909 736 zł w 2023 roku
• 10 283 480 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2024 roku
• 28% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Publishers Revenue Optimization wykazała przychody na poziomie 61 302 297 zł.
Organizacja zarobiła -973 182 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 481 653 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 454 835 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -49% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 59 082 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 481 653 zł w 2024 roku
• 329 446 zł w 2023 roku
• 1 924 316 zł w 2022 roku
Organizacja Publishers Revenue Optimization wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
4bt
posiada 781 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 11.01.2024 jest
4bt
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.02.2023 do 11.01.2024:
• Szczepankowski Jakub (50% udziałów)
• Wisłocki Jarosław (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 12.01.2021 do 20.02.2023:
• Szczepankowski Jakub (49% udziałów)
• Wisłocki Jarosław (49% udziałów)
Podobne organizacje do
PUBLISHERS REVENUE OPTIMIZATION