SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
WSPÓLNIKIEM UPRAWNIONYM DO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI ORAZ MAJĄCYM PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ JEST KOMPLEMENTARIUSZ, TO JEST SPÓŁKA MEDIA OUTDOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE. KOMPLEMENTARIUSZ REPREZENTOWANY JEST PRZEZ PANA ŁUKASZA WYLĘGA, PREZESA ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA, UPRAWNIONEGO DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI.
Organizacja Media outdoor osiągnęła 2 527 557 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 527 557 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 960 023 zł.
Strata netto wyniosła 1 432 466 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -968 014 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 527 557 zł w 2018 roku.
• 3 495 571 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2 485 021 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 432 466 zł w 2018 roku.
• -3 917 488 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media outdoor wynosi -1,43 mln zł.
EBITDA Media outdoor wynosi -260 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
2 485 021 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1 432 466 zł w
2018 roku.
• -3 917 488 zł w
2017 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
2 063 066 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -260 390 zł w
2018 roku.
• -2 323 456 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media outdoor wynosi 5 422 046 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 19 930 709 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 715 942 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 422 046 zł w 2018 roku.
• 7 137 988 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media outdoor wynosi 0,43%. To oznacza, że firma ma szansę 0,43% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,590% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,43% w 2018 roku.
• 1,02% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 626
zł.
Koszty operacyjne Media outdoor wyniosły 3 960 023
zł.
Wynagrodzenia stanowią 0%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-2253 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 626 zł w 2018 roku
• 2879 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media outdoor wyniosła 5 579 368 zł.
a
ktywa trwałe to 2 672 166 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 907 201 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 579 368 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 982 677 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 596 690 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 798 488 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 579 368 zł w 2018 roku.
• 7 377 856 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -29%.
Marża operacyjna wyniosła -57%.
Marża netto wyniosła -57%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 55.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 55.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media outdoor wyniosły 596 690 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 579 368 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -371 022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 596 690 zł w 2018 roku
• 967 712 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2018 roku
• 13% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media outdoor wykazała przychody na poziomie 2 527 557 zł.
Organizacja zarobiła -1 432 466 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 432 466 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku