AUTOBOX ADVERTISING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000223650
NIP
7393459844
REGON
519649351

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
5,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
331 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
5,3 mln
Info
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Miejscowość
OLSZTYN
Adres
TURKOWSKIEGO, 14
Kod pocztowy
10-691
Rejestracja
2004-12-10
Rozpoczęcie działalności
2005-01-15
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE (W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO). W PRZYPADKU POWOŁANIA JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU REPREZENTUJE ON SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Opis
AutoBOX Advertising to firma specjalizująca się w reklamie wykorzystującejprzestrzeń w pojazdach komunikacji miejskiej na terenie Polski. Powstała w 2005 roku i od tego czasu dynamicznie rozwija swój system komunikacji wizualnej. W ofercie AutoBOX znajdują się różnorodne formy reklamy, w tym AutoBOX Classic, axPOSTER, AX Light oraz axBACK, które pozwalają na umieszczanie plakatów w lokalach komunikacyjnych, takich jak autobusy, tramwaje i pociągi. Każdy z produktów ma swoje unikalne cechy, takie jak łatwość w obsłudze, estetyka oraz możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Codziennie reklamy firmy docierają do ponad 4 milionów osób, co czyni je skutecznym narzędziem marketingowym. Jak widać, AutoBOX współpracuje z wieloma lokalnymi i centralnymi klientami, oferując im kompleksowe usługi reklamowe ze szczególnym naciskiem na jakość oraz rezultaty kampanii. Firma cieszy się licznymi pozytywnymi rekomendacjami i współpracą z renomowanymi instytucjami oraz organizacjami, co świadczy o jej solidności i profesjonalizmie.
W skrócie
  • Specjalizacja w reklamie wewnętrznej w pojazdach komunikacji miejskiej.
  • Oferowanie kilku rodzajów nośników reklamowych, w tym axPOSTER i autoBOX Classic.
  • Zasięg reklamy: codziennie ponad 4 miliony odbiorców.
  • Obsługa klientów lokalnych i centralnych w wielu miastach w Polsce.
  • Tworzenie indywidualnych mediaplanów dostosowanych do potrzeb klientów.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Autobox advertising osiągnęła 5 175 115 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 5 174 562 zł. Pozostałe przychody to 553 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 4 843 940 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 330 622 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 543 169 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 175 115 zł w 2023 roku.
• 3 564 575 zł w 2022 roku.
• 2 511 930 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 54 458 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 330 622 zł w 2023 roku.
• 134 360 zł w 2022 roku.
• 114 401 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Autobox advertising wynosi 5 310 101 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 537 537 zł a 12 937 788 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 637 112 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 310 101 zł w 2023 roku.
• 3 278 393 zł w 2022 roku.
• 2 471 025 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Autobox advertising wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Autobox advertising wyniosła 1 271 750 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 168 819 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 102 932 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 271 750 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 716 716 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 555 034 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 95 915 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 271 750 zł w 2023 roku.
• 898 483 zł w 2022 roku.
• 904 158 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Autobox advertising wyniosły 555 034 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 271 750 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 691 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 555 034 zł w 2023 roku
• 412 389 zł w 2022 roku
• 452 423 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2023 roku
• 46% w 2022 roku
• 50% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Autobox advertising wykazała przychody na poziomie 5 175 115 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 379 116 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 48 494 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 330 622 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7710 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 48 494 zł w 2023 roku
• 6077 zł w 2022 roku
• 18 061 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Autobox advertising wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Iwański Ireneusz posiada 65 udziałów, które stanowią 65% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Iwańska Magdalena posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Iwański Maciej posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 23.10.2018 jest Iwański Ireneusz kontrolujący 65% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 27.09.2018 do 23.10.2018 był Iwański Ireneusz kontrolując 65% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 10.06.2009 do 27.09.2018 najwięcej udziałów posiadał Iwański Ireneusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 75%.

Podobne organizacje do AUTOBOX ADVERTISING