SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE (W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO). W PRZYPADKU POWOŁANIA JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU REPREZENTUJE ON SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
AutoBOX Advertising to firma specjalizująca się w reklamie wykorzystującejprzestrzeń w pojazdach komunikacji miejskiej na terenie Polski. Powstała w 2005 roku i od tego czasu dynamicznie rozwija swój system komunikacji wizualnej. W ofercie AutoBOX znajdują się różnorodne formy reklamy, w tym AutoBOX Classic, axPOSTER, AX Light oraz axBACK, które pozwalają na umieszczanie plakatów w lokalach komunikacyjnych, takich jak autobusy, tramwaje i pociągi. Każdy z produktów ma swoje unikalne cechy, takie jak łatwość w obsłudze, estetyka oraz możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Codziennie reklamy firmy docierają do ponad 4 milionów osób, co czyni je skutecznym narzędziem marketingowym. Jak widać, AutoBOX współpracuje z wieloma lokalnymi i centralnymi klientami, oferując im kompleksowe usługi reklamowe ze szczególnym naciskiem na jakość oraz rezultaty kampanii. Firma cieszy się licznymi pozytywnymi rekomendacjami i współpracą z renomowanymi instytucjami oraz organizacjami, co świadczy o jej solidności i profesjonalizmie.
W skrócie
Specjalizacja w reklamie wewnętrznej w pojazdach komunikacji miejskiej.
Oferowanie kilku rodzajów nośników reklamowych, w tym axPOSTER i autoBOX Classic.
Zasięg reklamy: codziennie ponad 4 miliony odbiorców.
Obsługa klientów lokalnych i centralnych w wielu miastach w Polsce.
Tworzenie indywidualnych mediaplanów dostosowanych do potrzeb klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Autobox advertising osiągnęła 5 175 115 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 174 562 zł. Pozostałe przychody to 553 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 843 940 zł.
Zysk netto wyniósł 330 622 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 543 169 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 175 115 zł w 2023 roku.
• 3 564 575 zł w 2022 roku.
• 2 511 930 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 54 458 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 330 622 zł w 2023 roku.
• 134 360 zł w 2022 roku.
• 114 401 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Autobox advertising wynosi 5 310 101 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
537 537 zł a 12 937 788 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 637 112 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 310 101 zł w 2023 roku.
• 3 278 393 zł w 2022 roku.
• 2 471 025 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Autobox advertising wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Autobox advertising wyniosła 1 271 750 zł.
a
ktywa trwałe to 168 819 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 102 932 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 271 750 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 716 716 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 555 034 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 95 915 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 271 750 zł w 2023 roku.
• 898 483 zł w 2022 roku.
• 904 158 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Autobox advertising wyniosły 555 034 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 271 750 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 555 034 zł w 2023 roku
• 412 389 zł w 2022 roku
• 452 423 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2023 roku
• 46% w 2022 roku
• 50% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Autobox advertising wykazała przychody na poziomie 5 175 115 zł.
Organizacja zarobiła 379 116 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 48 494 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 330 622 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7710 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 48 494 zł w 2023 roku
• 6077 zł w 2022 roku
• 18 061 zł w 2021 roku