SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z WIĘCEJ NIŻ JEDNEGO CZŁONKA, DO OŚWIADCZEŃ WOLI KONIECZNY JEST PODPIS DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Boehringer ingelheim marketing osiągnęła 116 324 313 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 116 318 442 zł. Pozostałe przychody to 5870 zł.
Całkowite koszty wyniosły 113 209 401 zł.
Zysk netto wyniósł 3 109 041 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -3 979 742 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 116 324 313 zł w 2018 roku.
• 120 304 055 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 085 436 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 109 041 zł w 2018 roku.
• 4 194 477 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Boehringer ingelheim marketing wynosi 4,29 mln zł.
EBITDA Boehringer ingelheim marketing wynosi 2,08 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
2 433 516 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 4 289 027 zł w
2018 roku.
• 6 722 543 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
1 711 888 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 076 832 zł w
2018 roku.
• 3 788 720 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Boehringer ingelheim marketing wynosi 96 671 541 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6 685 833 zł a 290 810 782 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -7 505 624 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 96 671 541 zł w 2018 roku.
• 104 177 165 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Boehringer ingelheim marketing wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2018 roku.
• 0,00% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -37 790 429
zł.
Koszty operacyjne Boehringer ingelheim marketing wyniosły -112 029 416
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2 347 781 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -37 790 429 zł w 2018 roku
• -40 138 210 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2018 roku
•
35% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Boehringer ingelheim marketing wyniosła 34 428 275 zł.
a
ktywa trwałe to 13 899 895 zł.
a
ktywa obrotowe to 20 528 380 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 34 428 275 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 914 444 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 25 513 831 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -4 277 993 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 34 428 275 zł w 2018 roku.
• 38 706 268 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Boehringer ingelheim marketing wyniosły 25 513 831 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 34 428 275 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3 597 034 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 25 513 831 zł w 2018 roku
• 29 110 865 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2018 roku
• 75% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Boehringer ingelheim marketing wykazała przychody na poziomie 116 324 313 zł.
Organizacja zarobiła 3 841 342 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 732 300 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 109 041 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -444 950 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 732 300 zł w 2018 roku
• 1 177 251 zł w 2017 roku