STROER MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000032465
NIP
1132313831
REGON
017339030

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
47 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
127,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
2,6 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
111 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PLAC EUROPEJSKI, 2
Kod pocztowy
00-844
Rejestracja
2001-07-31
Rozpoczęcie działalności
2001-08-25
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO KOMPLEMENTARIUSZA REPREZENTUJE CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KOMPLEMENTARIUSZA REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM. CZŁONKAMI ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA SĄ ANNA SMYCZ ORAZ MARCIN GUDOWICZ.
Opis
Ströer Media jest jednym z wiodących graczy na rynku reklamy w Polsce. Firma oferujerozbudowaną sieć nośników reklamy zewnętrznej, która obejmuje około 15 000 powierzchni w całym kraju, w tym ponad 2000 ekranów cyfrowych. Wyjątkowym elementem oferty jest współpraca z Warszawskim Metrem, gdzie Ströer dysponuje ekskluzywnymi przestrzeniami reklamowymi. Firma zapewnia kompleksową obsługę kampanii reklamowych, obejmującą planowanie, realizację oraz raportowanie wyników, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Ströer Media angażuje się również w inicjatywy społeczne i ekologiczne, wspierając projekty takie jak festiwale filmowe, kampanie UNICEF oraz działania podnoszące świadomość ekologiczną. W nowoczesnej ofercie znajdują się również możliwości reklamy cyfrowej, w tym Digital Out of Home, w kluczowych lokalizacjach miast. Ströer Media łączy tradycyjne nośniki z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, wprowadzając innowacyjne podejście do reklamy zewnętrznej.
W skrócie
  • Sieć nośników OOH - około 15 000 powierzchni w Polsce
  • Ponad 2000 ekranów cyfrowych w kluczowych miejscach
  • Współpraca z Warszawskim Metrem na wyłączność
  • Kompleksowa obsługa kampanii reklamowych: planowanie, realizacja, raportowanie
  • Angażowanie się w inicjatywy społeczne i ekologiczne, w tym kampanie dla UNICEF i festiwale filmowe

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Stroer media osiągnęła 127 876 322 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 127 851 375 zł. Pozostałe przychody to 24 947 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 125 258 695 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 2 592 680 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -273 224 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 127 876 322 zł w 2021 roku.
• 101 072 057 zł w 2020 roku.
• 144 177 838 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -94 529 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 592 680 zł w 2021 roku.
• 1 261 041 zł w 2020 roku.
• -1 748 103 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Stroer media wynosi 110 959 572 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 15 337 972 zł a 319 690 805 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5863 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 110 959 572 zł w 2021 roku.
• 85 819 000 zł w 2020 roku.
• 108 566 240 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Stroer media wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,33% w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Stroer media wyniosła 46 988 205 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 2 199 998 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 44 788 207 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 46 988 205 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 20 450 629 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 26 537 576 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 877 538 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 46 988 205 zł w 2021 roku.
• 38 913 867 zł w 2020 roku.
• 44 661 326 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Stroer media wyniosły 26 537 576 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 46 988 205 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 122 703 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 26 537 576 zł w 2021 roku
• 21 055 916 zł w 2020 roku
• 28 064 417 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2021 roku
• 54% w 2020 roku
• 63% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Stroer media wykazała przychody na poziomie 127 876 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 3 081 860 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 489 180 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 592 680 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 122 295 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 489 180 zł w 2021 roku
• 1 850 152 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Stroer media wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 100% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do STROER MEDIA