SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, WÓWCZAS DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO TEŻ JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja The media insight polska osiągnęła 111 212 564 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 111 212 406 zł. Pozostałe przychody to 159 zł.
Całkowite koszty wyniosły 109 882 349 zł.
Zysk netto wyniósł 1 330 057 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 18 035 841 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 111 212 564 zł w 2023 roku.
• 76 181 224 zł w 2022 roku.
• 113 769 457 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 236 382 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 330 057 zł w 2023 roku.
• 1 334 807 zł w 2022 roku.
• 886 116 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji The media insight polska wynosi 81 629 869 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 167 932 zł a 278 031 411 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 253 926 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 81 629 869 zł w 2023 roku.
• 58 312 405 zł w 2022 roku.
• 80 575 359 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji The media insight polska wynosi 0,67%. To oznacza, że firma ma szansę 0,67% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,049% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,67% w 2023 roku.
• 0,27% w 2022 roku.
• 0,51% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów The media insight polska wyniosła 37 312 124 zł.
a
ktywa trwałe to 819 126 zł.
a
ktywa obrotowe to 36 492 998 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 37 312 124 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 890 576 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 34 421 548 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 848 900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 37 312 124 zł w 2023 roku.
• 23 585 214 zł w 2022 roku.
• 34 034 376 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania The media insight polska wyniosły 34 421 548 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 37 312 124 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 92%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5 391 129 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 34 421 548 zł w 2023 roku
• 20 670 954 zł w 2022 roku
• 32 454 922 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 92% w 2023 roku
• 88% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja The media insight polska wykazała przychody na poziomie 111 212 564 zł.
Organizacja zarobiła 1 722 493 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 392 436 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 330 057 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 62 016 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 392 436 zł w 2023 roku
• 404 253 zł w 2022 roku
• 239 202 zł w 2021 roku
Organizacja The media insight polska wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Groupm
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 08.12.2017 jest
Groupm
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.11.2009 do 08.12.2017:
• Berkeley Square Holding B.v (50% udziałów)
• Jwt Warszawa (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 13.02.2009 do 20.11.2009:
• Ogilvy (50% udziałów)
• Jwt Warszawa (50% udziałów)