Media Concept to niezależny dom mediowy, który od 1998 roku specjalizuje się wplanowaniu, zakupie oraz optymalizacji kampanii reklamowych w mediach. Organizacja wyróżnia się elastycznością i indywidualnym podejściem do każdego klienta, co pozwala jej dostosowywać usługi do zróżnicowanych potrzeb różnorodnych branż. Media Concept oferuje kompleksowe analizy wydatków reklamowych, badania grup docelowych oraz raporty dotyczące trendów w mediach i reklamie. W ramach swoich usług, dom mediowy proponuje również konsultacje, doradztwo oraz szkolenia, aby wspierać swoich klientów na każdym etapie współpracy. Dodatkowym atutem jest doświadczenie zdobyte podczas współpracy z międzynarodowymi koncernami oraz lokalnymi przedsiębiorstwami, co czyni Media Concept wiarygodnym partnerem w dziedzinie marketingu i komunikacji.
W skrócie
Planowanie i zakup kampanii reklamowych
Analizy wydatków reklamowych oraz konkurencji
Badania grup docelowych i konsumpcji mediów
Konsultacje i szkolenia mediowe
Rekomendacje i rozliczenia efektywności kampanii
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media concept osiągnęła 72 599 827 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 72 511 828 zł. Pozostałe przychody to 87 999 zł.
Całkowite koszty wyniosły 65 086 300 zł.
Zysk netto wyniósł 7 425 528 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6 567 331 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 72 599 827 zł w 2023 roku.
• 154 999 260 zł w 2022 roku.
• 78 038 909 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 717 248 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7 425 528 zł w 2023 roku.
• 10 610 743 zł w 2022 roku.
• 2 562 661 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media concept wynosi 83 702 493 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 600 496 zł a 181 499 566 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7 786 665 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 83 702 493 zł w 2023 roku.
• 153 742 591 zł w 2022 roku.
• 64 223 674 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media concept wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,05% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media concept wyniosła 12 258 345 zł.
a
ktywa trwałe to 8173 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 250 172 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 258 345 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 467 328 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 791 017 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 033 945 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 258 345 zł w 2023 roku.
• 16 130 407 zł w 2022 roku.
• 14 590 687 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 61%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media concept wyniosły 4 791 017 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 258 345 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 314 673 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 791 017 zł w 2023 roku
• 5 508 036 zł w 2022 roku
• 11 994 566 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2023 roku
• 34% w 2022 roku
• 82% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media concept wykazała przychody na poziomie 72 599 827 zł.
Organizacja zarobiła 9 092 305 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 666 777 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7 425 528 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 277 796 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 666 777 zł w 2023 roku
• 2 200 736 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media concept wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki