W STOSUNKACH ZEWNĘTRZNYCH W ZAKRESIE WSZYSTKICH SĄDOWYCH I POZASĄDOWYCH CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z PROWADZENIEM PRZEDSIĘBIORSTWA SPÓŁKĘ REPREZENTOWAĆ BĘDZIE WSPÓLNIK KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE. KOMPLEMENTARIUSZEM SPÓŁKI JEST HEADZ MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE. UPRAWNIONYMI DO REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA WCHODZI ROBERT MAREK WDOWIAK.
Organizacja Headz marketing osiągnęła 759 655 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 759 655 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 457 335 zł.
Zysk netto wyniósł 302 320 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 85 162 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 759 655 zł w 2018 roku.
• 674 492 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 82 292 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 302 320 zł w 2018 roku.
• 220 027 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Headz marketing wynosi 1 945 813 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
230 099 zł a 4 232 473 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 612 683 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 945 813 zł w 2018 roku.
• 1 333 130 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Headz marketing wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,505% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2018 roku.
• 0,60% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Headz marketing wyniosła 4 842 156 zł.
a
ktywa trwałe to 2 839 200 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 002 955 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 842 156 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 306 799 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 535 357 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -415 478 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 842 156 zł w 2018 roku.
• 5 257 633 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 40%.
Marża netto wyniosła 40%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4813.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Headz marketing wyniosły 4 535 357 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 842 156 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -717 797 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 535 357 zł w 2018 roku
• 5 253 154 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2018 roku
• 100% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Headz marketing wykazała przychody na poziomie 759 655 zł.
Organizacja zarobiła 302 320 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 302 320 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Headz marketing wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Brak danych
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki