SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ ZA SPÓŁKĘ UPRAWNIONYCH JEST DWOJE CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.W KAŻDYM PRZYPADKU PREZES ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI.
Agencja reklamowa O MEDIA specjalizuje się w świadczeniu usług z zakresu reklamyzewnętrznej (outdoor). Oferują szeroką gamę nośników reklamowych o różnych standardach, które zaspokajają potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. W ofercie znajdują się między innymi tablice reklamowe różnych rozmiarów, w tym Standard Board (5,04 x 2,38 m), Big Board (6 x 3 m), a także Giga Board (8 x 4 m, 12 x 4 m, 10 x 5 m). O MEDIA obsługuje również nośniki City Light, które dzięki swoim rozmiarom (1,2 x 1,8 m) są popularne zarówno w Polsce, jak i na świecie. Ponadto, firma specjalizuje się w obsłudze dużych formatów reklamowych, jak elewacje o powierzchni od około 70 m2 do nawet 200 m2. Przez lata swojej działalności, O MEDIA zrealizowała wiele projektów, co potwierdza ich niezawodność i profesjonalizm w branży reklamowej.
W skrócie
Reklamy zewnętrzne (outdoor)
Wynajem nośników reklamowych
Tablice reklamowe Standard Board, Big Board, Giga Board
Reklamy City Light
Reklamy na elewacjach
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja O media osiągnęła 1 420 097 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 420 097 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 961 298 zł.
Zysk netto wyniósł 458 799 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 208 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 420 097 zł w 2021 roku.
• 1 068 345 zł w 2020 roku.
• 730 889 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 130 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 458 799 zł w 2021 roku.
• 262 238 zł w 2020 roku.
• 154 800 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji O media wynosi 3 524 875 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
742 948 zł a 6 423 186 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 779 305 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 524 875 zł w 2021 roku.
• 2 161 421 zł w 2020 roku.
• 1 310 017 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji O media wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,03% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów O media wyniosła 2 083 949 zł.
a
ktywa trwałe to 2937 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 081 012 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 083 949 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 990 597 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 093 352 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 455 296 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 083 949 zł w 2021 roku.
• 1 032 166 zł w 2020 roku.
• 659 066 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 36%.
Marża netto wyniosła 32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 79 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania O media wyniosły 1 093 352 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 083 949 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 213 397 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 093 352 zł w 2021 roku
• 498 516 zł w 2020 roku
• 387 654 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2021 roku
• 48% w 2020 roku
• 59% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja O media wykazała przychody na poziomie 1 420 097 zł.
Organizacja zarobiła 505 375 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 46 576 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 458 799 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 644 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 46 576 zł w 2021 roku
• 27 146 zł w 2020 roku
• 16 474 zł w 2019 roku