Organizacja New media studio osiągnęła 4 307 384 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 307 384 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 148 184 zł.
Zysk netto wyniósł 159 200 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 892 766 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 307 384 zł w 2021 roku.
• 3 709 487 zł w 2020 roku.
• 1 883 114 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 46 964 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 159 200 zł w 2021 roku.
• 247 598 zł w 2020 roku.
• 316 642 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji New media studio wynosi 3 508 390 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 10 768 460 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 754 377 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 508 390 zł w 2021 roku.
• 3 463 384 zł w 2020 roku.
• 2 651 502 zł w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów New media studio wyniosła 1 921 698 zł.
a
ktywa trwałe to 105 201 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 816 497 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 921 698 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -81 579 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 003 277 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 462 707 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 921 698 zł w 2021 roku.
• 1 071 352 zł w 2020 roku.
• 540 805 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -195%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -52.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania New media studio wyniosły 2 003 277 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 921 698 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 104%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 435 653 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 003 277 zł w 2021 roku
• 1 287 532 zł w 2020 roku
• 368 104 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 65.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 104% w 2021 roku
• 120% w 2020 roku
• 68% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja New media studio wykazała przychody na poziomie 4 307 384 zł.
Organizacja zarobiła 174 895 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 695 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 159 200 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3924 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 695 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 29 652 zł w 2019 roku