Grupa LoveBrands to zaawansowana agencja marketingowa specjalizująca się wstrategicznej, zintegrowanej komunikacji reklamowej. Organizacja powstała w odpowiedzi na wciąż ewoluujące potrzeby klientów, które związane są z różnorodnymi kanałami komunikacji. Jej misją jest wspieranie marek w tworzeniu emocjonalnych powiązań z konsumentami, co pozwala na budowanie lojalnych społeczności wokół produktów i usług. LoveBrands łączy emocjonalny marketing i storytelling z podejściem Inbound Marketing, co umożliwia skuteczniejsze przyciąganie uwagi klientów oraz utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji. Grupa składa się z czterech specjalistycznych brandów: LoveBrands Relations, LoveBrands Events, LoveBrands Medical i LoveBrands Digital. Każda z tych jednostek dysponuje szerokim zakresem kompetencji, co pozwala na opracowywanie złożonych i efektywnych kampanii marketingowych, dostosowanych do specyfiki klientów. Wśród najważniejszych elementów strategii LoveBrands znajdują się tradycyjne i nowoczesne narzędzia PR, content marketing, influencer marketing, event marketing oraz działania w mediach społecznościowych. Grupa dysponuje również własnymi narzędziami produkcyjnymi, takimi jak studio dźwiękowe, co zwiększa efektywność realizacji projektów. Dzięki silnemu podejściu strategicznemu i analitycznemu, LoveBrands staje się partnerem, który umiejętnie odpowiada na złożone wyzwania biznesowe swoich klientów.
W skrócie
Specjalizacja w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Wsparcie marek w budowaniu lojalności klientów
Cztery marki: Relations, Events, Medical, Digital
Dostosowywanie strategii marketingowych do potrzeb klientów
Wykorzystanie narzędzi PR, content marketingu i social media
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Lovebrands group osiągnęła 6 680 737 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 680 737 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 754 006 zł.
Strata netto wyniosła 73 269 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 604 870 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 680 737 zł w 2023 roku.
• 4 600 433 zł w 2022 roku.
• 5 854 209 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -47 197 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -73 269 zł w 2023 roku.
• 13 067 zł w 2022 roku.
• 106 989 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lovebrands group wynosi 4 868 408 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 16 701 842 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 265 992 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 868 408 zł w 2023 roku.
• 3 588 759 zł w 2022 roku.
• 4 865 496 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lovebrands group wynosi 0,56%. To oznacza, że firma ma szansę 0,56% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,091% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,56% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lovebrands group wyniosła 1 545 889 zł.
a
ktywa trwałe to 26 211 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 519 678 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 545 889 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 552 778 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 993 111 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 135 725 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 545 889 zł w 2023 roku.
• 1 044 891 zł w 2022 roku.
• 1 523 897 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -13%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lovebrands group wyniosły 993 111 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 545 889 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 132 140 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 993 111 zł w 2023 roku
• 418 843 zł w 2022 roku
• 810 917 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2023 roku
• 40% w 2022 roku
• 53% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lovebrands group wykazała przychody na poziomie 6 680 737 zł.
Organizacja zarobiła -69 896 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3373 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -73 269 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5973 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3373 zł w 2023 roku
• 4548 zł w 2022 roku
• 1589 zł w 2021 roku