CREATIVE POWER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000643741
NIP
8513200487
REGON
365709655

Podsumowanie

aktywa
1,6 mln
przychód
8,3 mln
zysk
-88 tys.
wartość firmy
5,5 mln
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
UL. SOSNOWA, 6A
Kod pocztowy
71-670
Rejestracja
2016-10-25
Rozpoczęcie działalności
2016-10-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
cpower.pl
Email
biuro@cpower.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creative power osiągnęła 8 295 203 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 295 203 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 382 885 zł.
Strata netto wyniosła 87 682 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 498 032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 295 203 zł w 2022 roku.
• 7 856 214 zł w 2021 roku.
• 5 504 802 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -21 501 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -87 682 zł w 2022 roku.
• 258 746 zł w 2021 roku.
• -76 799 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative power wynosi 5 530 135 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 20 738 008 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 982 829 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 530 135 zł w 2022 roku.
• 6 295 995 zł w 2021 roku.
• 3 669 868 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creative power wyniosła 1 581 222 zł.
a
ktywa trwałe to 104 055 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 477 167 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 581 222 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -56 301 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 637 524 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 251 330 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 581 222 zł w 2022 roku.
• 2 457 064 zł w 2021 roku.
• 2 128 075 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 156%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Creative power wyniosły 1 637 524 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 581 222 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 104%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 253 865 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 637 524 zł w 2022 roku
• 2 425 683 zł w 2021 roku
• 2 355 441 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 104% w 2022 roku
• 99% w 2021 roku
• 111% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creative power wykazała przychody na poziomie 8 295 203 zł.
Organizacja zarobiła -59 005 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 28 677 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -87 682 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -49% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -370 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 28 677 zł w 2022 roku
• 14 218 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Creative power wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 88% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.09%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rachuba Patryk posiada 51 udziałów, które stanowią 51% firmy.
Tyszka Paweł posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.