NOWE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000181116
NIP
5213271814
REGON
015602670

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,4 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
15 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-500
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
202 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
DOMANIEWSKA, 47
Kod pocztowy
02-672
Rejestracja
2003-11-27
Rozpoczęcie działalności
2003-11-27
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, W TYM CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ALBO CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Branże
Działalność agencji reklamowych Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pozostała usługowa działalność gastronomiczna Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych) Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Transport drogowy towarów Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność wspomagająca edukację Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Działalność związana z oprogramowaniem Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Działalność agencji informacyjnych Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Nadawanie programów radiofonicznych Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z projekcją filmów Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Działalność obiektów kulturalnych Działalność portali internetowych Przygotowywanie i podawanie napojów Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Pozostała działalność wydawnicza Wydawanie książek Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Badanie rynku i opinii publicznej Działalność agencji reklamowych Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Pozostałe zakwaterowanie Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Wydawanie gazet Działalność centrów telefonicznych (call center) Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność fotograficzna Ruchome placówki gastronomiczne Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Nowe media osiągnęła 15 000 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 15 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 15 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3000 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 000 zł w 2022 roku.
• 15 000 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -100 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -500 zł w 2022 roku.
• 824 zł w 2021 roku.
• -677 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Nowe media wynosi 202 182 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 024 969 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3143 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 202 182 zł w 2022 roku.
• 205 851 zł w 2021 roku.
• 191 939 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Nowe media wynosi 0,39%. To oznacza, że firma ma szansę 0,39% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,076% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,39% w 2022 roku.
• 0,45% w 2021 roku.
• 0,41% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Nowe media wyniosła 2 430 612 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1 380 953 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 049 659 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 430 612 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 256 242 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 174 370 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1686 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 430 612 zł w 2022 roku.
• 2 431 112 zł w 2021 roku.
• 2 430 288 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Nowe media wyniosły 2 174 370 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 430 612 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 163 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 174 370 zł w 2022 roku
• 2 174 370 zł w 2021 roku
• 2 174 370 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku
• 89% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Nowe media wykazała przychody na poziomie 15 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -500 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Nowe media wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 28% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00005%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Adamski Jacek posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 25.03.2013 jest Adamski Jacek kontrolujący 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 10.06.2009 do 25.03.2013 był Adamski Jacek kontrolując 89% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 25.06.2004 do 10.06.2009 najwięcej udziałów posiadał Adamski Jacek . Jego udziały w tym czasie wynosiły 99%.