SPRINT TRANSPORT DENEKO - GROSICKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000301172
NIP
8513048246
REGON
320479124

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
270 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
192 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
51 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
454 tys.
Info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
UL. WALERIANA ŁUKASIŃSKIEGO, 116
Kod pocztowy
71-215
Rejestracja
2008-03-11
Rozpoczęcie działalności
2008-02-27
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI POWOŁANY ZOSTAŁ JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU, POSŁUGUJE SIĘ ON TYTUŁEM PREZESA ZARZĄDU I PRZYSŁUGUJE MU PRAWO DO SAMODZIELNEGO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI. JEŻELI POWOŁANO ZARZĄD WIELOOSOBOWY, PREZES ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEGO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI, NATOMIAST W ODNIESIENIU DO POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Działalność pozostałych agencji transportowych Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Wykonywanie instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych i pozostałych instalacji budowlanych Rozbiórka i przygotowanie terenu pod budowę Działalność taksówek osobowych Sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa maszyn, urządzeń i dodatkowego wyposażenia Sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Sprzedaż hurtowa płodów rolnych i żywych zwierząt Sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Reklama Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości wykonywana na zlecenie Działalność usługowa związana z przeprowadzkami Pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie Działalność wydawnicza w zakresie oprogramowania Działalność agencji pracy tymczasowej Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Sprzedaż hurtowa narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Ruchome placówki gastronomiczne Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Sprzedaż hurtowa żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą Sprzedaż detaliczna artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu Pozyskiwanie dziko rosnących produktów leśnych, z wyłączeniem drewna Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Transport drogowy towarów Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność usługowa wspomagająca transport Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Pozostała usługowa działalność gastronomiczna Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana PRODUKCJA MEBLI Naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego Magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania Produkcja wyrobów tartacznych Produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych Pozyskiwanie drewna

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sprint transport deneko - grosicki osiągnęła 192 392 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 125 190 zł. Pozostałe przychody to 67 202 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 74 307 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 50 883 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -173 900 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 192 392 zł w 2021 roku.
• 243 603 zł w 2020 roku.
• 260 443 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -808 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 50 883 zł w 2021 roku.
• -45 503 zł w 2020 roku.
• 24 203 zł w 2019 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Sprint transport deneko - grosicki wynosi 453 905 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 122 111 zł a 712 366 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -120 685 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 453 905 zł w 2021 roku.
• 313 850 zł w 2020 roku.
• 457 818 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sprint transport deneko - grosicki wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,12% w 2020 roku.
• 0,10% w 2019 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 123 564 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Sprint transport deneko - grosicki wyniosły 141 405 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 87% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -149 121 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 123 564 zł w 2021 roku
• 182 114 zł w 2020 roku
• 202 525 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 87% w 2021 roku
• 87% w 2020 roku
• 86% w 2019 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Sprint transport deneko - grosicki wyniosła 360 245 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 90 100 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 270 145 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 270 145 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 162 814 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 107 331 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -56 452 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 270 145 zł w 2021 roku.
• 493 351 zł w 2020 roku.
• 645 031 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 26%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Sprint transport deneko - grosicki wyniosły 107 331 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 270 145 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -54 425 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 107 331 zł w 2021 roku
• 291 420 zł w 2020 roku
• 395 197 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku
• 61% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sprint transport deneko - grosicki wykazała przychody na poziomie 192 392 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 50 883 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 50 883 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 78 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sprint transport deneko - grosicki wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Działalność pozostałych agencji transportowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 11% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Grosicki Marcin posiada 50 udziałów, które stanowią 0.1% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Deneko Maciej posiada 50 udziałów, które stanowią 0.1% firmy.

Podobne organizacje do SPRINT TRANSPORT DENEKO - GROSICKI