PROMY CARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000054111
NIP
5840454349
REGON
190394431

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
21,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
735 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
17,8 mln
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. GÓRKI, 18
Kod pocztowy
60-204
Rejestracja
2001-10-18
Rozpoczęcie działalności
1994-06-01
Kapitał zakładowy
26250,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁEK UPOWAŻNIENI SĄ ŁĄCZNIE DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
PROMY CARGO to firma logistyczna, która koncentruje się na organizacji transportumorskiego na terenie całej Europy. Specjalizuje się w rezerwacji biletów na przeprawy promowe, mosty, tunele oraz transport kolejowy na platformach ROLA. Obsługuje szeroki wachlarz połączeń promowych, obejmujących Kanał La Manche, Morze Północne, Irlandzkie, Bałtyckie, Śródziemne i Adriatyckie. W ramach swoich usług, PROMY CARGO pośredniczy w delegowaniu kierowców oraz realizacji zwrotu VAT-u. Od początku 2022 roku firma oferuje również usługi związane z odprawami celnymi ładunków do i z Wielkiej Brytanii, co dodatkowo zwiększa jej wartość w oczach klientów. Zespół PROMY CARGO cechuje się zaangażowaniem w zapewnienie klientom kompleksowej obsługi oraz wsparcia w zakresie dokumentacji transportowej.
W skrócie
  • Organizacja transportu morskiego w Europie.
  • Rezerwacja biletów na promy, mosty, tunele.
  • Obsługa połączeń przez Kanał La Manche oraz inne morza.
  • Pośrednictwo w delegowaniu kierowców, zwrot VAT-u.
  • Wsparcie w odprawach celnych ładunków do/z Wielkiej Brytanii.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promy cargo osiągnęła 21 142 086 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 21 006 982 zł. Pozostałe przychody to 135 104 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 20 271 707 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 735 275 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 516 125 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 142 086 zł w 2023 roku.
• 10 417 342 zł w 2022 roku.
• 300 131 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 119 318 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 735 275 zł w 2023 roku.
• 91 893 zł w 2022 roku.
• -92 484 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Promy cargo wynosi 17 751 461 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 715 635 zł a 52 855 216 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 937 564 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 751 461 zł w 2023 roku.
• 7 476 647 zł w 2022 roku.
• 221 665 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promy cargo wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,30% w 2022 roku.
• 0,21% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Promy cargo wyniosła 2 324 163 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 8500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 315 663 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 324 163 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 954 180 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 369 982 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 382 198 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 324 163 zł w 2023 roku.
• 1 232 593 zł w 2022 roku.
• 272 924 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 77%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Promy cargo wyniosły 1 369 982 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 324 163 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 227 250 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 369 982 zł w 2023 roku
• 1 013 688 zł w 2022 roku
• 244 154 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promy cargo wykazała przychody na poziomie 21 142 086 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 907 857 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 172 582 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 735 275 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 172 582 zł w 2023 roku
• 4938 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promy cargo wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Działalność pozostałych agencji transportowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.08%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedsiębiorstwo Przewozu Towarów Pks Gdańsk Oliwa posiada 262 udziałów, które stanowią 49.9% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Olszewski Rafał posiada 105 udziałów, które stanowią 20% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Buras Dariusz posiada 105 udziałów, które stanowią 20% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kosicka Joanna posiada 53 udziałów, które stanowią 10.1% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 29.08.2024 jest Przedsiębiorstwo Przewozu Towarów Pks Gdańsk Oliwa kontrolujący 50% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 04.03.2008 do 29.08.2024 była Przedsiębiorstwo Przewozu Towarów Pks Gdańsk Oliwa kontrolująca 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 18.10.2001 do 04.03.2008:
• Kosicka Joanna (0% udziałów)
• Olszewski Rafał (0% udziałów)
• Buras Dariusz (0% udziałów)