SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH WSPÓLNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM.
Kultura Smaku to internetowy sklep delikatesowy, który oferuje staranniewyselekcjonowane produkty najwyższej jakości. Firma wyróżnia się dostarczaniem ekskluzywnych artykułów spożywczych, takich jak luksusowe przysmaki cukiernicze prosto z Włoch, renomowane czekolady Venchi, oraz wyjątkowe francuskie produkty, w tym tradycyjne foie gras. Ponadto, sklep proponuje szeroki wybór alkoholi i cygar, a także produktów BIO, bezglutenowych, bez laktozy, bez cukru i wegańskich. Szeroki asortyment obejmuje także włoskie oliwy, sery pleśniowe, herbaty z domu Dammann Frres, oraz unikalne przekąski. Kultura Smaku kładzie nacisk na lokalność i tradycję, współpracując z rodzinnych manufaktur, lokalnych dostawców i sprawdzonych rolników. Codziennie oferuje świeży garmaż przygotowany z najwyższej jakości produktów. Sklep zapewnia zakupy online z dostawą do domu, co czyni zakupy wygodnymi i dostępnymi dla każdego. Bogata oferta produktów sprawia, że Kultura Smaku jest idealnym miejscem na codzienne zakupy spożywcze oraz znalezienie unikalnych prezentów na różne okazje.
W skrócie
Internetowy sklep delikatesowy
Starannie wyselekcjonowane produkty spożywcze
Artykuły BIO, bezglutenowe, bez laktozy, bez cukru i wegańskie
Luksusowe przysmaki cukiernicze, alkohole, cygara
Codzienny, świeży garmaż
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Kultura smaku osiągnęła 4646 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 4646 zł.
Całkowite koszty wyniosły 29 648 zł.
Strata netto wyniosła 29 648 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2323 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4646 zł w 2021 roku.
• 2358 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -14 824 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -29 648 zł w 2021 roku.
• -1214 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kultura smaku wynosi 54 950 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 276 550 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 27 475 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 54 950 zł w 2021 roku.
• 75 661 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kultura smaku wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2021 roku.
• 0,14% w 2020 roku.
• 0,08% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kultura smaku wyniosła 86 596 zł.
a
ktywa trwałe to 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 86 496 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 86 596 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 69 138 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 458 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 43 298 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 86 596 zł w 2021 roku.
• 101 158 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -43%.
Marża netto wyniosła -638%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -319.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kultura smaku wyniosły 17 458 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 86 596 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 458 zł w 2021 roku
• 2372 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kultura smaku wykazała przychody na poziomie 4646 zł.
Organizacja zarobiła -19 682 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9966 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -29 648 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -51% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4983 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9966 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku