Organizacja Kultura smaku distribution osiągnęła 353 586 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 332 684 zł. Pozostałe przychody to 20 902 zł.
Całkowite koszty wyniosły 267 124 zł.
Zysk netto wyniósł 65 561 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 353 586 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 353 586 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 65 561 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 65 561 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Kultura smaku distribution wynosi 58 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kultura smaku distribution wynosi 550 888 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
52 921 zł a 917 851 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 550 888 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 550 888 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kultura smaku distribution wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Kultura smaku distribution wyniosły 274 632
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kultura smaku distribution wyniosła 464 521 zł.
a
ktywa obrotowe to 464 521 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 464 521 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 70 561 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 393 960 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 464 521 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 464 521 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 93%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 92.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kultura smaku distribution wyniosły 393 960 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 464 521 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 85%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 393 960 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 393 960 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 85% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kultura smaku distribution wykazała przychody na poziomie 353 586 zł.
Organizacja zarobiła 71 570 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6009 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 65 561 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6009 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6009 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Kultura smaku distribution wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich".
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 39% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Kultura Smaku
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 22.08.2024 jest
Kultura Smaku
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 01.03.2023 do 22.08.2024
był Kultura Smaku
kontrolując 100% udziałów.