Media Context to niezależny dom mediowy, który powstał z przekonania, że kluczem dosukcesu marki jest odpowiednie otoczenie jej przekazu. Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu w branży, firma łączy wiedzę o rynku mediów z indywidualnym podejściem do każdego klienta. Media Context rozwija złożone strategie mediowe, które opierają się na dogłębnej analizie danych oraz badaniach rynku. Specjalizuje się w planowaniu kampanii reklamowych w różnych mediach, w tym telewizji, Internecie, radiu oraz outdoorze. Działania firmy skupiają się na efektywności sprzedaży, co czyni ją atrakcyjnym partnerem dla e-commerce. Media Context gwarantuje optymalizację budżetów reklamowych, dostosowując rozwiązania do specyficznych potrzeb klientów. W ofercie firmy znajduje się także tworzenie strategii, kreatywnych koncepcji reklamowych oraz efektywne zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych. Misją Media Context jest wspieranie klientów w osiąganiu wymiernych efektów, poprzez skuteczne i kreatywne podejście do reklamy oraz bliską współpracę z każdym klientem.
W skrócie
Planowanie kampanii reklamowych w TV, internecie, radiu, outdoorze, i kinie.
Tworzenie strategii mediowych opartych na analizie danych i badaniach rynku.
Optymalizacja budżetów reklamowych dla maksymalizacji efektywności.
Realizacja działań performance’owych dla e-commerce.
Kreacja angażujących konceptów reklamowych oraz zarządzanie mediami społecznościowymi.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media context osiągnęła 5 818 285 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 818 285 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 989 776 zł.
Strata netto wyniosła 171 491 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 454 571 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 818 285 zł w 2023 roku.
• 3 247 909 zł w 2022 roku.
• 8 971 022 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -42 873 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -171 491 zł w 2023 roku.
• 35 373 zł w 2022 roku.
• 115 941 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media context wynosi 4 302 809 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 14 545 711 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 075 702 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 302 809 zł w 2023 roku.
• 2 859 335 zł w 2022 roku.
• 6 974 933 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media context wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media context wyniosła 688 939 zł.
a
ktywa obrotowe to 688 939 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 688 939 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 565 271 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 123 668 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 172 235 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 688 939 zł w 2023 roku.
• 1 101 918 zł w 2022 roku.
• 994 112 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -30%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media context wyniosły 123 668 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 688 939 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 917 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 123 668 zł w 2023 roku
• 365 156 zł w 2022 roku
• 286 795 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 33% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media context wykazała przychody na poziomie 5 818 285 zł.
Organizacja zarobiła -171 491 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -171 491 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 11 147 zł w 2022 roku
• 5012 zł w 2021 roku