Kampanie reklamowe w TV, Internecie, radiu, outdoor, kinie
Planowanie, zakup mediów, kreacje
Wsparcie sprzedaży przez działania performanceowe
Media Context to niezależny dom mediowy, który powstał z myślą o tym, że kontekst przekazu reklamowego ma kluczowe znaczenie dla sukcesu marki. Firmę tworzy zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży medialnej, co pozwala na indywidualne podejście do każdego klienta i briefu. Media Context oferuje szeroki zakres usług, w tym planowanie mediów, tworzenie strategii, zakup mediów, przygotowanie kreacji oraz realizację kampanii reklamowych w różnych kanałach telewizji, Internecie, radiu, na outdoorze i w kinie.Kluczowym elementem działalności Media Context jest dokładna analiza potrzeb klienta oraz jego konsumentów, co stanowi fundament dla tworzenia kompleksowych strategii. Agencja korzysta z danych pozyskiwanych z licznych źródeł, takich jak Nielsen Audio Measurement, Target Group Index, Gemius, Google, Kantar Media, czy dane klientów, aby zapewnić najbardziej optymalne rozwiązania.Media Context realizuje również wsparcie sprzedaży poprzez działania performanceowe, które są dostosowane do specyfiki e-commerce oraz innych typów biznesów. Kompleksowa wiedza na temat rynku mediów, połączona z badaniami oraz optymalnym wykorzystaniem budżetów, pozwala na tworzenie efektywnych kampanii. Firma nie tylko planuje i kupuje media, ale także tworzy kreatywne koncepty, które są atrakcyjne i efektywne.Działania w obszarze social media, które są niezbędne dla większości marek, również stanowią istotną część oferty. Media Context opracowuje strategie oparte na starannym badaniu rynku oraz doświadczeniu, co pozwala na osiąganie zadowalających wyników. Firma stawia na długoterminową współpracę, zaangażowanie oraz głębokie zrozumienie marki i jej konsumentów. Te aspekty są postrzegane jako przewaga konkurencyjna, którą agencja skutecznie wykorzystuje w swojej działalności.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media context osiągnęła 102 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 102 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8061 zł.
Strata netto wyniosła 7959 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 25 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 102 zł w 2023 roku.
• 617 zł w 2022 roku.
• 7501 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1990 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7959 zł w 2023 roku.
• -9145 zł w 2022 roku.
• -26 497 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media context wynosi -8 tys. zł.
EBITDA Media context wynosi -8 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media context wynosi 68 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 255 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 17 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 68 zł w 2023 roku.
• 3854 zł w 2022 roku.
• 15 302 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media context wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Media context wyniosły 8061
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media context wyniosła 40 777 zł.
a
ktywa trwałe to 1000 zł.
a
ktywa obrotowe to 34 777 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 5000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 40 777 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -3369 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 44 146 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 194 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 40 777 zł w 2023 roku.
• 48 515 zł w 2022 roku.
• 59 513 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 236%.
Marża operacyjna wyniosła -7,815%.
Marża netto wyniosła -7,808%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 59.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1953.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1952 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media context wyniosły 44 146 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 40 777 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 037 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 44 146 zł w 2023 roku
• 43 925 zł w 2022 roku
• 45 778 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2023 roku
• 91% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media context wykazała przychody na poziomie 102 zł.
Organizacja zarobiła -7959 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -7959 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku