Organizacja Antoniewicz ltp marketing osiągnęła 1 679 850 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 679 850 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 221 116 zł.
Zysk netto wyniósł 458 734 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 335 970 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 679 850 zł w 2023 roku.
• 1 838 635 zł w 2022 roku.
• 1 223 467 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 91 747 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 458 734 zł w 2023 roku.
• 505 566 zł w 2022 roku.
• -39 044 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Antoniewicz ltp marketing wynosi 475 tys. zł.
EBITDA Antoniewicz ltp marketing wynosi 822 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Antoniewicz ltp marketing wynosi 3 532 763 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
577 925 zł a 6 422 282 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 706 553 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 532 763 zł w 2023 roku.
• 3 744 396 zł w 2022 roku.
• 932 844 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Antoniewicz ltp marketing wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
• 0,51% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 89 062
zł.
Koszty operacyjne Antoniewicz ltp marketing wyniosły 1 204 630
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
17 812 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 89 062 zł w 2023 roku
• 25 594 zł w 2022 roku
• 50 447 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
•
4% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Antoniewicz ltp marketing wyniosła 4 393 577 zł.
a
ktywa trwałe to 3 864 971 zł.
a
ktywa obrotowe to 528 606 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 393 577 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 770 567 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 623 011 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 878 715 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 393 577 zł w 2023 roku.
• 4 557 033 zł w 2022 roku.
• 4 370 051 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Antoniewicz ltp marketing wyniosły 3 623 011 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 393 577 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 82%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 724 602 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 623 011 zł w 2023 roku
• 3 895 201 zł w 2022 roku
• 4 213 786 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 82% w 2023 roku
• 85% w 2022 roku
• 96% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Antoniewicz ltp marketing wykazała przychody na poziomie 1 679 850 zł.
Organizacja zarobiła 473 463 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 729 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 458 734 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2946 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 729 zł w 2023 roku
• 15 995 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Antoniewicz ltp marketing wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki