WebCamera Media to firma specjalizująca się w dostarczaniu mobilnych transmisjiwideo w czasie rzeczywistym z różnych malowniczych miejsc w Polsce. Oferuje szeroki wachlarz usług, w tym dostęp do pełnej gamy kamer pogodowych, które umożliwiają oglądanie plaż, gór, i innych atrakcyjnych lokalizacji. Dzięki ponad 500 kamerom rozlokowanym w popularnych miejscach turystycznych, użytkownicy mogą na bieżąco śledzić warunki pogodowe oraz cieszyć się pięknymi widokami z różnych zakątków kraju. Firma zyskała uznanie dzięki autorskim rozwiązaniom technologicznym, takim jak aplikacje mobilne dostępne na platformach iOS i Android, a także dedykowane aplikacje do smart TV. Innowacyjnym elementem oferty jest możliwość korzystania z funkcji TimeShift, która pozwala na cofnięcie obrazu na żywo do 24 godzin oraz system TimeLapse, generujący skondensowane filmy z tygodniowych wydarzeń. WebCamera Media angażuje się także w zintegrowane rozwiązania dla klientów biznesowych, takich jak stacje narciarskie i hotele, oferując transmisje w jakości HD oraz duży potencjał reklamowy dla podmiotów współpracujących.
W skrócie
Transmisje wideo z ponad 500 kamer w popularnych lokalizacjach w Polsce
Aplikacje mobilne dla iOS i Android oraz dedykowane aplikacje na smart TV
Funkcje TimeShift pozwalające na cofnięcie obrazu na żywo do 24 godzin
System TimeLapse do tworzenia skrótów wideo z wydarzeń
Usługi dla biznesu, w tym transmisje w jakości HD dla stacji narciarskich i hoteli
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Webcamera media osiągnęła 1 788 279 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 781 901 zł. Pozostałe przychody to 6378 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 659 507 zł.
Zysk netto wyniósł 122 394 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 171 863 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 788 279 zł w 2023 roku.
• 1 637 755 zł w 2022 roku.
• 1 388 577 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 17 734 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 122 394 zł w 2023 roku.
• 153 742 zł w 2022 roku.
• 105 687 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Webcamera media wynosi 2 226 810 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
545 048 zł a 4 470 698 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 267 925 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 226 810 zł w 2023 roku.
• 2 160 055 zł w 2022 roku.
• 1 686 412 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Webcamera media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Webcamera media wyniosła 975 349 zł.
a
ktywa trwałe to 113 050 zł.
a
ktywa obrotowe to 862 299 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 975 349 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 726 730 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 248 618 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 120 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 975 349 zł w 2023 roku.
• 832 541 zł w 2022 roku.
• 477 060 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Webcamera media wyniosły 248 618 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 975 349 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 306 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 248 618 zł w 2023 roku
• 228 205 zł w 2022 roku
• 26 465 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Webcamera media wykazała przychody na poziomie 1 788 279 zł.
Organizacja zarobiła 134 580 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 186 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 122 394 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1561 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 186 zł w 2023 roku
• 15 257 zł w 2022 roku
• 10 511 zł w 2021 roku
Organizacja Webcamera media wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.04%.