WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ DWÓCH WSPÓLNIKÓW DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. SPOSÓB REPREZENTACJI WSPÓLNIKA WBM SP. Z O.O.: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. JEDYNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU WBM SP. Z 0.0. JEST ŁUKASZ IRENEUSZ KOTANIEC (PREZES ZARZĄDU). SPOSÓB REPREZENTACJI WSPÓLNIKA FOLWARK BRAND MANAGEMENT SP. Z O.O.: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. JEDYNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU FOLWARK BRAND MANAGEMENT SP. Z 0.0. JEST PIOTR KOTANIEC (PREZES ZARZĄDU).
Organizacja One brand kotaniec i wspólnicy osiągnęła 468 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 468 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 631 zł.
Zysk netto wyniósł 467 369 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5706 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 468 000 zł w 2023 roku.
• 432 000 zł w 2022 roku.
• 432 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 467 369 zł w 2023 roku.
• 429 398 zł w 2022 roku.
• 426 583 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji One brand kotaniec i wspólnicy wynosi 2 197 487 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
16 011 zł a 6 543 169 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 81 621 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 197 487 zł w 2023 roku.
• 2 021 034 zł w 2022 roku.
• 2 010 346 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji One brand kotaniec i wspólnicy wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,026% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów One brand kotaniec i wspólnicy wyniosła 84 215 zł.
a
ktywa obrotowe to 84 215 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 84 215 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 347 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 62 868 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4913 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 84 215 zł w 2023 roku.
• 73 948 zł w 2022 roku.
• 66 179 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 555%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2,189%.
Marża operacyjna wyniosła 100%.
Marża netto wyniosła 100%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 121.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania One brand kotaniec i wspólnicy wyniosły 62 868 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 84 215 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 62 868 zł w 2023 roku
• 53 360 zł w 2022 roku
• 44 828 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2023 roku
• 72% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja One brand kotaniec i wspólnicy wykazała przychody na poziomie 468 000 zł.
Organizacja zarobiła 467 369 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 467 369 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja One brand kotaniec i wspólnicy wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do ONE BRAND KOTANIEC I WSPÓLNICY