SWGK MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000375536
NIP
1132823710
REGON
142757517

Podsumowanie

aktywa
8,4 mln
przychód
141
zysk
-2 tys.
wartość firmy
5,7 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
WOJSKOWA, 4
Kod pocztowy
60-792
Rejestracja
2011-01-11
Rozpoczęcie działalności
2011-01-11
Kapitał zakładowy
3000000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Swgk marketing osiągnęła 141 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 75 zł. Pozostałe przychody to 66 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1786 zł.
Strata netto wyniosła 1711 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -368 063 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 141 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 20 322 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -142 272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1711 zł w 2022 roku.
• -33 031 zł w 2021 roku.
• 13 022 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Swgk marketing wynosi 5 694 703 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 30 371 248 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 877 070 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 694 703 zł w 2022 roku.
• 5 695 892 zł w 2021 roku.
• 5 786 693 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Swgk marketing wyniosła 8 352 533 zł.
a
ktywa trwałe to 3 770 255 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 582 278 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 352 533 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 592 812 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 759 721 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 325 825 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 352 533 zł w 2022 roku.
• 8 354 652 zł w 2021 roku.
• 8 357 371 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła -2,282%.
Marża netto wyniosła -1,213%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -464.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -250.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Swgk marketing wyniosły 759 721 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 352 533 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 92 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 759 721 zł w 2022 roku
• 760 129 zł w 2021 roku
• 729 295 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2022 roku
• 9% w 2021 roku
• 9% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Swgk marketing wykazała przychody na poziomie 141 zł.
Organizacja zarobiła -1711 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1711 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3004 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Swgk marketing wykazała zysk netto większy niż 32% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 32% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sarnowski Dariusz posiada 38824 udziałów, które stanowią 64.7% firmy.
Komer Wojciech posiada 21176 udziałów, które stanowią 35.3% firmy.
Największym udziałowcem od 26.11.2020 jest Sarnowski Dariusz kontrolujący 65% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 31.12.2018 do 26.11.2020 był Swgk Holding kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 23.10.2018 do 31.12.2018 najwięcej udziałów posiadał Swgk Holding . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.