Organizacja Swgk marketing osiągnęła 141 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 75 zł. Pozostałe przychody to 66 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1786 zł.
Strata netto wyniosła 1711 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -368 063 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 141 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 20 322 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -142 272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1711 zł w 2022 roku.
• -33 031 zł w 2021 roku.
• 13 022 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Swgk marketing wynosi 5 694 703 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 30 371 248 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 877 070 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 694 703 zł w 2022 roku.
• 5 695 892 zł w 2021 roku.
• 5 786 693 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Swgk marketing wyniosła 8 352 533 zł.
a
ktywa trwałe to 3 770 255 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 582 278 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 352 533 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 592 812 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 759 721 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 325 825 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 352 533 zł w 2022 roku.
• 8 354 652 zł w 2021 roku.
• 8 357 371 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła -2,282%.
Marża netto wyniosła -1,213%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -464.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -250.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Swgk marketing wyniosły 759 721 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 352 533 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 92 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 759 721 zł w 2022 roku
• 760 129 zł w 2021 roku
• 729 295 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2022 roku
• 9% w 2021 roku
• 9% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Swgk marketing wykazała przychody na poziomie 141 zł.
Organizacja zarobiła -1711 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1711 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3004 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Swgk marketing wykazała zysk netto większy niż 32% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 32% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.000004%.