SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU WIĘKSZEJ LICZBY CZŁONKÓW ZARZĄDU DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Brands&marketing osiągnęła 1 890 997 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 768 958 zł. Pozostałe przychody to 122 039 zł.
Całkowite koszty wyniosły 935 666 zł.
Zysk netto wyniósł 833 291 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 85 544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 890 997 zł w 2023 roku.
• 954 538 zł w 2022 roku.
• 927 777 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 34 501 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 833 291 zł w 2023 roku.
• -120 598 zł w 2022 roku.
• -2342 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brands&marketing wynosi 8 422 807 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 836 496 zł a 20 421 214 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -18 570 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 422 807 zł w 2023 roku.
• 3 840 368 zł w 2022 roku.
• 3 912 975 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brands&marketing wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brands&marketing wyniosła 7 130 946 zł.
a
ktywa trwałe to 2 257 047 zł.
a
ktywa obrotowe to 873 899 zł.
u
działy (akcje) własne to 4 000 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 130 946 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 105 303 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 025 643 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 24 052 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 130 946 zł w 2023 roku.
• 6 018 882 zł w 2022 roku.
• 6 019 240 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 16%.
Marża operacyjna wyniosła 53%.
Marża netto wyniosła 44%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brands&marketing wyniosły 2 025 643 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 130 946 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 308 853 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 025 643 zł w 2023 roku
• 1 746 870 zł w 2022 roku
• 1 626 630 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2023 roku
• 29% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brands&marketing wykazała przychody na poziomie 1 890 997 zł.
Organizacja zarobiła 929 917 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 96 626 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 833 291 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -8791 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 96 626 zł w 2023 roku
• 36 616 zł w 2022 roku
• 8367 zł w 2021 roku
Organizacja Brands&marketing wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 69% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Walczyk Marcin
posiada 9075 udziałów, które stanowią 54.4% firmy.
Seider Michał
posiada 4537 udziałów, które stanowią 27.2% firmy.
Największym udziałowcem od 28.10.2019 jest
Walczyk Marcin
kontrolujący 54% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 03.04.2019 do 28.10.2019
był Walczyk Jerzy
kontrolując 54% udziałów.
W okresie od 24.07.2015 do 03.04.2019 najwięcej udziałów posiadał Walczyk Jerzy . Jego udziały w tym czasie wynosiły 65%.