SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU WIĘKSZEJ LICZBY CZŁONKÓW ZARZĄDU DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Brands&marketing osiągnęła 1 938 997 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 802 468 zł. Pozostałe przychody to 136 529 zł.
Całkowite koszty wyniosły 978 345 zł.
Zysk netto wyniósł 824 123 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 80 180 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 938 997 zł w 2024 roku.
• 1 890 997 zł w 2023 roku.
• 954 538 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 28 262 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 824 123 zł w 2024 roku.
• 833 291 zł w 2023 roku.
• -120 598 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brands&marketing wynosi 922 tys. zł.
EBITDA Brands&marketing wynosi 1,47 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
24 521 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 922 020 zł w
2024 roku.
• 939 135 zł w
2023 roku.
• -157 011 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
24 581 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 468 000 zł w
2024 roku.
• 1 484 488 zł w
2023 roku.
• 398 678 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brands&marketing wynosi 9 036 226 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 908 496 zł a 23 717 705 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 71 714 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 036 226 zł w 2024 roku.
• 8 422 807 zł w 2023 roku.
• 3 840 368 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brands&marketing wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,26% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 250 127
zł.
Koszty operacyjne Brands&marketing wyniosły 880 449
zł.
Wynagrodzenia stanowią 28%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
33 014 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 250 127 zł w 2024 roku
• 209 459 zł w 2023 roku
• 232 590 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
28% w 2024 roku
•
25% w 2023 roku
•
25% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brands&marketing wyniosła 7 936 121 zł.
a
ktywa trwałe to 1 713 944 zł.
a
ktywa obrotowe to 222 178 zł.
u
działy (akcje) własne to 6 000 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 936 121 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 929 426 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 006 695 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 135 641 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 936 121 zł w 2024 roku.
• 7 130 946 zł w 2023 roku.
• 6 018 882 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 51%.
Marża netto wyniosła 43%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brands&marketing wyniosły 2 006 695 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 936 121 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 262 024 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 006 695 zł w 2024 roku
• 2 025 643 zł w 2023 roku
• 1 746 870 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2024 roku
• 28% w 2023 roku
• 29% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brands&marketing wykazała przychody na poziomie 1 938 997 zł.
Organizacja zarobiła 940 617 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 116 494 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 824 123 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4697 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 116 494 zł w 2024 roku
• 96 626 zł w 2023 roku
• 36 616 zł w 2022 roku
Organizacja Brands&marketing wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Walczyk Marcin
posiada 9075 udziałów, które stanowią 54.4% firmy.
Seider Michał
posiada 4537 udziałów, które stanowią 27.2% firmy.
Największym udziałowcem od 28.10.2019 jest
Walczyk Marcin
kontrolujący 54% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 03.04.2019 do 28.10.2019
był Walczyk Jerzy
kontrolując 54% udziałów.
W okresie od 24.07.2015 do 03.04.2019 najwięcej udziałów posiadał Walczyk Jerzy . Jego udziały w tym czasie wynosiły 65%.