Firma EMERSON Packaging, znana również jako DIRECT CHANNEL PACKAGING, specjalizujesię w świadczeniu usług logistycznych i co-packingowych. Dzięki ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu na rynku, firma zdobyła zaufanie licznych klientów, którzy powierzają jej odpowiedzialność za pakowanie, etykietowanie, magazynowanie oraz dystrybucję swoich produktów. EMERSON Packaging oferuje pełną gamę usług związanych z logistyka kontraktową, którą obejmuje wynajem miejsc paletowych. Firma oferuje swoim klientom kompletną obsługę magazynową, w tym pakowanie, miksowanie i wysyłkę produktów w ramach usługi fulfillment, co doskonale wspiera e-commerce. Kompleksowa obsługa magazynowa, to zaleta, która przyciąga wielu klientów do tej firmy, pozwalając im na skorzystanie z outsourcingu wszelkich działań logistycznych, co nie tylko oszczędza czas i koszty, ale również pozwala na skoncentrowanie się na kluczowych aspektach działalności. Firma specjalizuje się również w produkcji i kompletacji standów, tack, displayów oraz oferuje usługi etykietowania ręcznego i maszynowego. W celu ułatwienia i przyspieszenia procesu dystrybucji, EMERSON Packaging zapewnia również możliwość insertowania, czyli dodawania różnych materiałów informacyjnych do opakowań. Firma stawia na masową dystrybucję obejmującą zarówno wysyłkę adresową, jak i bezadresową. EMERSON Packaging kieruje się zasadą, że outsourcing działań takich jak pakowanie i dostawa produktów przynosi wymierne korzyści biznesowe poprzez oszczędność zasobów i skupienie się na strategicznych obszarach działalności klienta.
W skrócie
Usługi logistyczne i magazynowe
Co-packing i fulfillment
Produkcja i kompletacja standów
Etykietowanie ręczne i maszynowe
Insertowanie i masowa dystrybucja
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Direct channel packaging osiągnęła 3 421 682 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 421 682 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 472 061 zł.
Strata netto wyniosła 50 378 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 710 841 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 421 682 zł w 2019 roku.
• 669 357 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -25 189 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -50 378 zł w 2019 roku.
• 24 173 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Direct channel packaging wynosi 2 281 121 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 8 554 205 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 140 561 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 281 121 zł w 2019 roku.
• 564 808 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Direct channel packaging wynosi 0,22%. To oznacza, że firma ma szansę 0,22% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,104% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,22% w 2019 roku.
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Direct channel packaging wyniosła 875 606 zł.
a
ktywa trwałe to 21 317 zł.
a
ktywa obrotowe to 854 290 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 875 606 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -17 840 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 893 446 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 437 803 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 875 606 zł w 2019 roku.
• 228 350 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 282%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 141.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Direct channel packaging wyniosły 893 446 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 875 606 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 102%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 446 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 893 446 zł w 2019 roku
• 199 177 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 102% w 2019 roku
• 87% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Direct channel packaging wykazała przychody na poziomie 3 421 682 zł.
Organizacja zarobiła -47 012 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3366 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -50 378 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1683 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3366 zł w 2019 roku
• 4606 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku