Joris No Smell to firma, która powstała z pasji do zwierząt i dbałości o ich zdrowieoraz komfort. Specjalizuje się w produkcji naturalnych i ekologicznych ściółek dla różnych zwierząt klatkowych, takich jak króliki, chomiki, szynszyle, szczury, czy myszoskoczki, a także dla ptaków i gadów. Doświadczenie nabyte na rynku przez ponad 10 lat, zarówno w Polsce, jak i w krajach Europy Zachodniej, potwierdza wysoką jakość oferowanych produktów. Wyroby marki Joris No Smell charakteryzują się doskonałą chłonnością, zdolnością do absorbowania nieprzyjemnych zapachów, a także biodegradowalnością i bezpieczeństwem dla zdrowia zwierząt. Wartością wyróżniającą to przedsiębiorstwo jest nie tylko dostarczanie artykułów dla zwierząt, ale także edukacja klientów w zakresie zdrowych substratów dla ich pupili. Joris No Smell to nie tylko marka, to także społeczność ludzi, dla których dobrostan zwierząt jest priorytetem. Dodatkowo oferują zapewnienie odpowiednich warunków do życia zwierząt poprzez produkty wspierające ich naturalne zachowania, takie jak kopanie tuneli czy tworzenie gniazd.
W skrócie
Produkcja naturalnych i ekologicznych ściółek dla zwierząt klatkowych
Szeroki asortyment materiałów lęgowych dla małych gryzoni, ptaków i gadów
Edukacja klientów o zdrowych substratach dla zwierząt
Doskonała chłonność i absorpcja zapachów w oferowanych produktach
Biodegradowalne i bezpieczne dla zdrowia zwierząt
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja The natural pet brand osiągnęła 1 031 093 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 028 531 zł. Pozostałe przychody to 2562 zł.
Całkowite koszty wyniosły 331 387 zł.
Zysk netto wyniósł 697 144 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 515 064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 031 093 zł w 2022 roku.
• 558 966 zł w 2021 roku.
• 966 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 348 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 697 144 zł w 2022 roku.
• 173 808 zł w 2021 roku.
• -34 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji The natural pet brand wynosi 4 015 139 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
539 169 zł a 9 760 011 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 006 999 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 015 139 zł w 2022 roku.
• 1 198 729 zł w 2021 roku.
• 1141 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji The natural pet brand wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów The natural pet brand wyniosła 1 074 890 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 11 263 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 063 627 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 074 890 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 718 893 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 355 998 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 511 756 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 074 890 zł w 2022 roku.
• 677 854 zł w 2021 roku.
• 51 378 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 74%.
Marża netto wyniosła 68%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 51.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania The natural pet brand wyniosły 355 998 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 074 890 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 152 642 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 355 998 zł w 2022 roku
• 503 383 zł w 2021 roku
• 50 714 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 32.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku
• 99% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja The natural pet brand wykazała przychody na poziomie 1 031 093 zł.
Organizacja zarobiła 766 502 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 69 358 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 697 144 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 34 679 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 69 358 zł w 2022 roku
• 17 384 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku