FOOD CONCEPT MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000705948
NIP
6572934014
REGON
368868839

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
3,9 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
12,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
77 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
8,9 mln
Info
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Miejscowość
JĘDRZEJÓW
Adres
UL. RAKOWSKA, 26
Kod pocztowy
28-300
Rejestracja
2017-11-30
Rozpoczęcie działalności
2017-11-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU LUB PROKURENT.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Food concept marketing osiągnęła 12 936 811 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 12 933 309 zł. Pozostałe przychody to 3502 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 12 855 899 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 77 410 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 587 362 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 936 811 zł w 2022 roku.
• 8 224 737 zł w 2021 roku.
• 5 474 992 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 16 346 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 77 410 zł w 2022 roku.
• -437 975 zł w 2021 roku.
• -35 015 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Food concept marketing wynosi 8 934 180 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 32 342 028 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 786 734 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 934 180 zł w 2022 roku.
• 5 483 158 zł w 2021 roku.
• 3 649 995 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Food concept marketing wynosi 0,54%. To oznacza, że firma ma szansę 0,54% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,102% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,54% w 2022 roku.
• 1,53% w 2021 roku.
• 0,61% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Food concept marketing wyniosła 3 921 559 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 172 983 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3 748 576 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 921 559 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -519 197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 440 756 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 765 718 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 921 559 zł w 2022 roku.
• 2 324 487 zł w 2021 roku.
• 3 283 418 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 124.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Food concept marketing wyniosły 4 440 756 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 921 559 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 113%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 869 694 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 440 756 zł w 2022 roku
• 2 921 094 zł w 2021 roku
• 3 442 050 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 113% w 2022 roku
• 126% w 2021 roku
• 105% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Food concept marketing wykazała przychody na poziomie 12 936 811 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 80 185 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 2775 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 77 410 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 555 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2775 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1391 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Food concept marketing wykazała zysk netto większy niż 55% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Cingi Muhammet posiada 49 udziałów, które stanowią 98% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 18.03.2022 jest Cingi Muhammet kontrolujący 98% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 27.02.2020 do 18.03.2022 był Cingi Feridun kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 19.08.2019 do 27.02.2020 najwięcej udziałów posiadał Koç Ramazan. Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.