Intrygujące projekty dostosowane do potrzeb klientów
Dynamiczne podejście do pracy z pasją
Mediasplit to firma, która wyróżnia się na tle rynku reklamowego poprzez swoje nieszablonowe podejście i kreatywność. Specjalizuje się w tworzeniu unikalnych rozwiązań, które skutecznie łączą różnorodne elementy, takie jak ludzie, marki, media, obrazy i kolory. Oferując szeroki wachlarz usług, Mediasplit ma na celu dostarczenie skutecznej komunikacji między klientami a ich odbiorcami. Charakteryzuje się dynamicznym podejściem do pracy, złożonym z wiedzy i doświadczenia, które wykorzystuje przy każdym projekcie. To miejsce, które nie boi się wyzwań i dostosowuje się do potrzeb każdego zleceniodawcy. Mediasplit nie tylko obsługuje klientów, ale także angażuje ich w proces twórczy, co prowadzi do uzyskania nieprzeciętnych rezultatów. Pasja zespołu oraz innowacyjne rozwiązania sprawiają, że przedsiębiorstwo to ma znakomitą reputację w branży i cieszy się zaufaniem szerokiego wachlarza klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mediasplit osiągnęła 6 565 575 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 565 137 zł. Pozostałe przychody to 438 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 463 127 zł.
Zysk netto wyniósł 102 010 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 777 815 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 565 575 zł w 2023 roku.
• 5 453 203 zł w 2022 roku.
• 4 128 761 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8984 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 102 010 zł w 2023 roku.
• 394 976 zł w 2022 roku.
• 86 850 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediasplit wynosi 5 022 752 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
237 663 zł a 16 413 937 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 575 576 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 022 752 zł w 2023 roku.
• 5 376 526 zł w 2022 roku.
• 3 099 908 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mediasplit wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,31% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 67 326
zł.
Koszty operacyjne Mediasplit wyniosły 6 440 126
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-23 351 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 67 326 zł w 2023 roku
• 108 218 zł w 2022 roku
• 236 088 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
•
6% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mediasplit wyniosła 935 321 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 240 076 zł.
a
ktywa obrotowe to 695 245 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 935 321 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 316 883 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 618 437 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 116 128 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 935 321 zł w 2023 roku.
• 653 755 zł w 2022 roku.
• 583 574 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mediasplit wyniosły 618 437 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 935 321 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 87 998 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 618 437 zł w 2023 roku
• 438 882 zł w 2022 roku
• 763 676 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2023 roku
• 67% w 2022 roku
• 131% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mediasplit wykazała przychody na poziomie 6 565 575 zł.
Organizacja zarobiła 119 538 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 528 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 102 010 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 872 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 528 zł w 2023 roku
• 18 386 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku