Adheads to agencja reklamowa działająca na rynku od 2006 roku, specjalizująca się wkompleksowych rozwiązaniach marketingowych zarówno w tradycyjnych mediach ATL i BTL, jak i w przestrzeni cyfrowej. Firma wyróżnia się holistycznym podejściem do strategii reklamowych, tworząc kampanie, które łączą różnorodne formy komunikacji, by maksymalnie zaspokoić potrzeby swoich klientów. Adheads oferuje szeroki zakres usług, w tym tworzenie i wdrażanie strategii marki, prowadzenie kampanii reklamowych w telewizji, radiu, prasie oraz na billboardach, a także działania w mediach społecznościowych, obsługę kampanii internetowych oraz projekty związane z brandingiem. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i innowacyjnemu podejściu, firma zdobyła zaufanie takich marek jak Toyota, Abra Meble, Serenada czy DrWitt. Adheads dba o kompleksową obsługę klientów, obejmującą nie tylko kreatywne kampanie reklamowe, ale także projektowanie materiałów POS i opakowań produktów. Misją firmy jest tworzenie przemyślanych i skutecznych strategii, które pomagają markom wyróżnić się na rynku.
W skrócie
Kompleksowe rozwiązania marketingowe
Kampanie ATL i BTL
Reklama w mediach społecznościowych
Projekty brandingowe i opakowania
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adheads osiągnęła 6 768 672 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 764 978 zł. Pozostałe przychody to 3694 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 723 258 zł.
Zysk netto wyniósł 41 720 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 390 977 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 768 672 zł w 2023 roku.
• 5 434 976 zł w 2022 roku.
• 7 066 391 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -10 014 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 41 720 zł w 2023 roku.
• 200 074 zł w 2022 roku.
• 435 008 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adheads wynosi 5 835 100 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
417 202 zł a 16 921 679 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 205 681 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 835 100 zł w 2023 roku.
• 5 548 097 zł w 2022 roku.
• 7 425 385 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adheads wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adheads wyniosła 2 437 161 zł.
a
ktywa trwałe to 1 066 949 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 370 212 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 437 161 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 541 029 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 896 131 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -7413 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 437 161 zł w 2023 roku.
• 1 965 770 zł w 2022 roku.
• 2 212 837 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adheads wyniosły 896 131 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 437 161 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 896 131 zł w 2023 roku
• 466 461 zł w 2022 roku
• 913 602 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2023 roku
• 24% w 2022 roku
• 41% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adheads wykazała przychody na poziomie 6 768 672 zł.
Organizacja zarobiła 51 043 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9323 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 41 720 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3853 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9323 zł w 2023 roku
• 6748 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku