Organizacja Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler osiągnęła 6 922 812 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 886 528 zł. Pozostałe przychody to 36 284 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 440 683 zł.
Zysk netto wyniósł 3 445 845 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 658 486 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 922 812 zł w 2023 roku.
• 5 741 510 zł w 2022 roku.
• 4 412 054 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 519 855 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 445 845 zł w 2023 roku.
• 2 631 750 zł w 2022 roku.
• 1 676 726 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wynosi 20 002 875 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 604 287 zł a 48 241 830 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 706 204 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 002 875 zł w 2023 roku.
• 15 382 091 zł w 2022 roku.
• 10 283 622 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wyniosła 2 396 452 zł.
a
ktywa trwałe to 1800 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 394 652 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 396 452 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 139 049 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 257 403 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 265 874 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 396 452 zł w 2023 roku.
• 1 618 853 zł w 2022 roku.
• 1 110 163 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 144%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 161%.
Marża operacyjna wyniosła 55%.
Marża netto wyniosła 50%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wyniosły 257 403 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 396 452 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 484 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 257 403 zł w 2023 roku
• 248 963 zł w 2022 roku
• 263 031 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2023 roku
• 15% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wykazała przychody na poziomie 6 922 812 zł.
Organizacja zarobiła 3 798 546 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 352 701 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 445 845 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 58 784 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 352 701 zł w 2023 roku
• 273 715 zł w 2022 roku
• 130 028 zł w 2021 roku
Organizacja Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do INSTYTUT MARKETINGU I KOMUNIKACJI "INMARK" M. WINKLER