OHHO MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000546713
NIP
1231295208
REGON
360934117

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
492 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3,8 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ZAWODZIE, 16
Kod pocztowy
02-981
Rejestracja
2015-03-03
Rozpoczęcie działalności
2015-03-03
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
info@ohho.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
OHHO MEDIA to firma, której działalność koncentruje się na szerokim zakresieproduktów i usług związanych z domem i ogrodem. Specjalizuje się w sprzedaży takich elementów jak altany, pergole, baseny i oczka wodne, a także różnorodne dekoracje do ogrodu oraz donice. W ofercie można znaleźć kamienie ozdobne, kostkę brukową oraz meble ogrodowe, co umożliwia kompleksowe urządzenie przestrzeni na świeżym powietrzu. Dodatkowo, firma oferuje narzędzia ogrodnicze, systemy nawadniania oraz oświetlenia zewnętrznego, co sprawia, że jej oferta jest zróżnicowana i dostosowana do różnych potrzeb klientów. OHHO MEDIA wyróżnia się poprzez szeroki wachlarz asortymentu, co umożliwia klientom stworzenie wymarzonej przestrzeni w ogrodzie oraz w domu. Istotnym aspektem jej działalności jest także zaangażowanie w lifestyle, modę oraz zdrowie, co dodatkowo rozszerza zakres działalności firmy poza tradycyjne produkty ogrodowe.
W skrócie
  • Sprzedaż altan i pergoli.
  • Oferta basenów i oczek wodnych.
  • Dystrybucja mebli ogrodowych i dekoracji.
  • Narzędzia ogrodnicze oraz systemy nawadniania.
  • Elementy związane z oświetleniem zewnętrznym.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ohho media osiągnęła 1 920 273 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 920 162 zł. Pozostałe przychody to 111 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 428 327 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 491 835 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 106 857 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 920 273 zł w 2020 roku.
• 2 317 928 zł w 2019 roku.
• 2 038 148 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 154 494 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 491 835 zł w 2020 roku.
• 7813 zł w 2019 roku.
• 23 356 zł w 2018 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Ohho media wynosi 3 785 540 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 538 017 zł a 6 885 695 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 819 967 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 785 540 zł w 2020 roku.
• 1 745 677 zł w 2019 roku.
• 1 615 471 zł w 2018 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ohho media wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,083% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2020 roku.
• 0,31% w 2019 roku.
• 0,14% w 2018 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Ohho media wyniosła 2 102 601 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 839 989 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 262 611 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 102 601 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 717 356 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 385 245 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 62 931 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 102 601 zł w 2020 roku.
• 1 672 831 zł w 2019 roku.
• 1 610 114 zł w 2018 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 69%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 29%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 26%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Ohho media wyniosły 1 385 245 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 102 601 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -111 404 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 385 245 zł w 2020 roku
• 1 447 311 zł w 2019 roku
• 1 392 407 zł w 2018 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2020 roku
• 87% w 2019 roku
• 86% w 2018 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ohho media wykazała przychody na poziomie 1 920 273 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 545 503 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 53 668 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 491 835 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 576 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 53 668 zł w 2020 roku
• 5771 zł w 2019 roku
• 8603 zł w 2018 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ohho media wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Delic Denis posiada 1980 udziałów, które stanowią 99% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 28.06.2019 jest Delic Denis kontrolujący 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 23.01.2017 do 28.06.2019 była Kozłowska Anna kontrolująca 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 08.03.2016 do 23.01.2017 najwięcej udziałów posiadała Straszewicz Ewelina . Jej udziały w tym czasie wynosiły 99%.