SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
OHHO MEDIA to firma, której działalność koncentruje się na szerokim zakresieproduktów i usług związanych z domem i ogrodem. Specjalizuje się w sprzedaży takich elementów jak altany, pergole, baseny i oczka wodne, a także różnorodne dekoracje do ogrodu oraz donice. W ofercie można znaleźć kamienie ozdobne, kostkę brukową oraz meble ogrodowe, co umożliwia kompleksowe urządzenie przestrzeni na świeżym powietrzu. Dodatkowo, firma oferuje narzędzia ogrodnicze, systemy nawadniania oraz oświetlenia zewnętrznego, co sprawia, że jej oferta jest zróżnicowana i dostosowana do różnych potrzeb klientów. OHHO MEDIA wyróżnia się poprzez szeroki wachlarz asortymentu, co umożliwia klientom stworzenie wymarzonej przestrzeni w ogrodzie oraz w domu. Istotnym aspektem jej działalności jest także zaangażowanie w lifestyle, modę oraz zdrowie, co dodatkowo rozszerza zakres działalności firmy poza tradycyjne produkty ogrodowe.
W skrócie
Sprzedaż altan i pergoli.
Oferta basenów i oczek wodnych.
Dystrybucja mebli ogrodowych i dekoracji.
Narzędzia ogrodnicze oraz systemy nawadniania.
Elementy związane z oświetleniem zewnętrznym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ohho media osiągnęła 1 920 273 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 920 162 zł. Pozostałe przychody to 111 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 428 327 zł.
Zysk netto wyniósł 491 835 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 106 857 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 920 273 zł w 2020 roku.
• 2 317 928 zł w 2019 roku.
• 2 038 148 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 154 494 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 491 835 zł w 2020 roku.
• 7813 zł w 2019 roku.
• 23 356 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ohho media wynosi 3 785 540 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
538 017 zł a 6 885 695 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 819 967 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 785 540 zł w 2020 roku.
• 1 745 677 zł w 2019 roku.
• 1 615 471 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ohho media wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,083% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2020 roku.
• 0,31% w 2019 roku.
• 0,14% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ohho media wyniosła 2 102 601 zł.
a
ktywa trwałe to 839 989 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 262 611 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 102 601 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 717 356 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 385 245 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 62 931 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 102 601 zł w 2020 roku.
• 1 672 831 zł w 2019 roku.
• 1 610 114 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 69%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ohho media wyniosły 1 385 245 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 102 601 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -111 404 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 385 245 zł w 2020 roku
• 1 447 311 zł w 2019 roku
• 1 392 407 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2020 roku
• 87% w 2019 roku
• 86% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ohho media wykazała przychody na poziomie 1 920 273 zł.
Organizacja zarobiła 545 503 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 53 668 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 491 835 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 576 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 53 668 zł w 2020 roku
• 5771 zł w 2019 roku
• 8603 zł w 2018 roku