SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI ORAZ DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ. JEDYNYM KOMPLEMENTARIUSZEM SPÓŁKI JEST SPÓŁKA POD FIRMĄ CINKCIARZ.PL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ZIELONEJ GÓRZE. DO REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA SPÓŁKI - SPÓŁKI POD FIRMĄ CINKCIARZ.PL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ZIELONEJ GÓRZE - UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA - SPÓŁKI POD FIRMĄ CINKCIARZ.PL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ZIELONEJ GÓRZE - WCHODZI: MARCIN PIÓRO - PREZES ZARZĄDU, ROXANA IZABELA KUCZMA-PIÓRO - CZŁONEK ZARZĄDU.
Organizacja Cinkciarz.pl marketing osiągnęła 8 504 698 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 462 452 zł. Pozostałe przychody to 42 246 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 036 515 zł.
Zysk netto wyniósł 2 425 937 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 481 972 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 504 698 zł w 2020 roku.
• 6 728 747 zł w 2019 roku.
• 6 029 259 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 795 491 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 425 937 zł w 2020 roku.
• -1 715 804 zł w 2019 roku.
• -1 312 149 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cinkciarz.pl marketing wynosi 18 738 316 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 364 769 zł a 33 963 118 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 352 774 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 738 316 zł w 2020 roku.
• 6 031 148 zł w 2019 roku.
• 6 851 676 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cinkciarz.pl marketing wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -1,162% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2020 roku.
• 7,2% w 2019 roku.
• 1,43% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cinkciarz.pl marketing wyniosła 22 963 217 zł.
a
ktywa trwałe to 15 184 943 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 778 274 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 963 217 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 486 359 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 476 857 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 151 337 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 963 217 zł w 2020 roku.
• 23 801 908 zł w 2019 roku.
• 24 904 747 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cinkciarz.pl marketing wyniosły 18 476 857 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 963 217 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -950 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 476 857 zł w 2020 roku
• 21 741 486 zł w 2019 roku
• 21 128 521 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2020 roku
• 91% w 2019 roku
• 85% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cinkciarz.pl marketing wykazała przychody na poziomie 8 504 698 zł.
Organizacja zarobiła 2 425 937 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 425 937 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Cinkciarz.pl marketing wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki