SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWA CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEI PROKURENT SAMODZIELNIE.
Członek Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.
Oferowanie produktów w różnych kanałach sprzedaży.
Zespół doświadczonych specjalistów z branży finansowej.
Capital Service S.A. to polska instytucja finansowa, która od 1999 roku specjalizuje się w udzielaniu pożyczek gotówkowych oraz kredytów. Działa na rynku jako Mała Instytucja Płatnicza, a od 2022 roku wstąpiła także do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności. Firma zasługuje na uwagę dzięki nie tylko długoletniej obecności na rynku, ale również wprowadzeniu 100% zdalnego modelu obsługi klientów, co pozwala na szybkie i wygodne uzyskanie produktów finansowych. Misją Capital Service jest oferowanie różnorodnych produktów finansowych w elastycznych kanałach sprzedaży, takich jak platformy online czy call center. Organizacja kładzie silny nacisk na transparentność działalności oraz etyczne postępowanie w relacjach z klientami, co jest potwierdzone przynależnością do Związku Przedsiębiorstw Finansowych. Zespół składa się z doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin, co przyczynia się do wysokiej jakości świadczonych usług. Capital Service wyróżnia się także ciągłym dążeniem do doskonałości, wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań oraz podnoszeniem kwalifikacji pracowników.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Capital service brand management osiągnęła 1 382 632 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 794 045 zł. Pozostałe przychody to 588 586 zł.
Całkowite koszty wyniosły 479 618 zł.
Zysk netto wyniósł 314 428 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 74 962 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 382 632 zł w 2020 roku.
• 1 424 733 zł w 2019 roku.
• 1 326 228 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 148 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 314 428 zł w 2020 roku.
• 88 477 zł w 2019 roku.
• -273 996 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Capital service brand management wynosi -143 tys. zł.
EBITDA Capital service brand management wynosi 757 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
90 437 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -142 936 zł w
2020 roku.
• -452 321 zł w
2019 roku.
• -730 111 zł w
2018 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
88 909 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 756 503 zł w
2020 roku.
• 450 554 zł w
2019 roku.
• 180 135 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Capital service brand management wynosi 23 424 494 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 073 947 zł a 113 306 822 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 161 168 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 424 494 zł w 2020 roku.
• 22 348 729 zł w 2019 roku.
• 21 862 791 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Capital service brand management wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,00% w 2019 roku.
• 0,02% w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Capital service brand management wyniosły 936 981
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-8000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Capital service brand management wyniosła 28 421 824 zł.
a
ktywa trwałe to 25 220 376 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 201 448 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 421 824 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 28 326 705 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 95 119 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -389 229 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 421 824 zł w 2020 roku.
• 28 160 220 zł w 2019 roku.
• 28 085 949 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła -18%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Capital service brand management wyniosły 95 119 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 421 824 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 496 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 95 119 zł w 2020 roku
• 100 224 zł w 2019 roku
• 114 430 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Capital service brand management wykazała przychody na poziomie 1 382 632 zł.
Organizacja zarobiła 443 328 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 128 900 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 314 428 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 29% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 18 971 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 128 900 zł w 2020 roku
• 21 658 zł w 2019 roku
• 15 979 zł w 2018 roku
Organizacja Capital service brand management wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Capital Service
posiada 3480 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 09.11.2021 jest
Capital Service
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.05.2017 do 09.11.2021
był Capital Service
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 10.12.2015 do 15.05.2017 najwięcej udziałów posiadał Capital Service . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
CAPITAL SERVICE BRAND MANAGEMENT