CAPITAL SERVICE BRAND MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000583477
NIP
1132897358
REGON
362854121

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
28,4 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
314 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
23,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
OSTROŁĘKA
Adres
UL. JANUSZA KORCZAKA, 73
Kod pocztowy
07-409
Rejestracja
2015-10-29
Rozpoczęcie działalności
2015-10-29
Kapitał zakładowy
348000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
kontakt@capitalservice.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWA CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEI PROKURENT SAMODZIELNIE.
Opis
Capital Service S.A. to polska instytucja finansowa, która od 1999 roku specjalizujesię w udzielaniu pożyczek gotówkowych oraz kredytów. Działa na rynku jako Mała Instytucja Płatnicza, a od 2022 roku wstąpiła także do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności. Firma zasługuje na uwagę dzięki nie tylko długoletniej obecności na rynku, ale również wprowadzeniu 100% zdalnego modelu obsługi klientów, co pozwala na szybkie i wygodne uzyskanie produktów finansowych. Misją Capital Service jest oferowanie różnorodnych produktów finansowych w elastycznych kanałach sprzedaży, takich jak platformy online czy call center. Organizacja kładzie silny nacisk na transparentność działalności oraz etyczne postępowanie w relacjach z klientami, co jest potwierdzone przynależnością do Związku Przedsiębiorstw Finansowych. Zespół składa się z doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin, co przyczynia się do wysokiej jakości świadczonych usług. Capital Service wyróżnia się także ciągłym dążeniem do doskonałości, wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań oraz podnoszeniem kwalifikacji pracowników.
W skrócie
  • Udzielanie pożyczek gotówkowych i kredytów.
  • Działalność w zdalnym modelu obsługi klienta.
  • Członek Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.
  • Oferowanie produktów w różnych kanałach sprzedaży.
  • Zespół doświadczonych specjalistów z branży finansowej.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Capital service brand management osiągnęła 1 382 632 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 794 045 zł. Pozostałe przychody to 588 586 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 479 618 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 314 428 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 74 962 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 382 632 zł w 2020 roku.
• 1 424 733 zł w 2019 roku.
• 1 326 228 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 148 668 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 314 428 zł w 2020 roku.
• 88 477 zł w 2019 roku.
• -273 996 zł w 2018 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Capital service brand management wynosi 23 424 494 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 073 947 zł a 113 306 822 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 161 168 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 424 494 zł w 2020 roku.
• 22 348 729 zł w 2019 roku.
• 21 862 791 zł w 2018 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Capital service brand management wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,00% w 2019 roku.
• 0,04% w 2018 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Capital service brand management wyniosła 28 421 824 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 25 220 376 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3 201 448 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 421 824 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 28 326 705 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 95 119 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -389 229 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 421 824 zł w 2020 roku.
• 28 160 220 zł w 2019 roku.
• 28 085 949 zł w 2018 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -18%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 23%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Capital service brand management wyniosły 95 119 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 421 824 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 496 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 95 119 zł w 2020 roku
• 100 224 zł w 2019 roku
• 114 430 zł w 2018 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Capital service brand management wykazała przychody na poziomie 1 382 632 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 443 328 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 128 900 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 314 428 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 29% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 18 971 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 128 900 zł w 2020 roku
• 21 658 zł w 2019 roku
• 15 979 zł w 2018 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Capital service brand management wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Capital Service posiada 3480 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 09.11.2021 jest Capital Service kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 15.05.2017 do 09.11.2021 był Capital Service kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 10.12.2015 do 15.05.2017 najwięcej udziałów posiadał Capital Service . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.