SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W RAZIE POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Brand management 1 osiągnęła 6 054 394 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 642 978 zł. Pozostałe przychody to 2 411 416 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 043 522 zł.
Strata netto wyniosła 1 400 544 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 344 045 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 054 394 zł w 2023 roku.
• 4 336 435 zł w 2022 roku.
• 5 326 756 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 375 552 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 400 544 zł w 2023 roku.
• -2 405 916 zł w 2022 roku.
• -3 313 916 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand management 1 wynosi 21 637 630 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 93 873 960 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 002 470 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 637 630 zł w 2023 roku.
• 21 542 732 zł w 2022 roku.
• 24 007 382 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand management 1 wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand management 1 wyniosła 27 174 176 zł.
a
ktywa trwałe to 2 777 404 zł.
a
ktywa obrotowe to 24 396 772 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 27 174 176 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 468 490 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 705 686 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 389 680 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 27 174 176 zł w 2023 roku.
• 28 067 118 zł w 2022 roku.
• 32 655 921 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -55%.
Marża netto wyniosła -23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand management 1 wyniosły 3 705 686 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 27 174 176 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 586 097 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 705 686 zł w 2023 roku
• 3 198 084 zł w 2022 roku
• 5 380 972 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2023 roku
• 11% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand management 1 wykazała przychody na poziomie 6 054 394 zł.
Organizacja zarobiła -268 580 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 131 964 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 400 544 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -421% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 188 661 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 131 964 zł w 2023 roku
• 806 934 zł w 2022 roku
• 998 635 zł w 2021 roku
Organizacja Brand management 1 wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.