SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU USTANOWIENIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Natura marketing osiągnęła 15 226 528 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 225 830 zł. Pozostałe przychody to 698 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 006 746 zł.
Zysk netto wyniósł 219 084 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 280 400 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 226 528 zł w 2023 roku.
• 10 505 569 zł w 2022 roku.
• 10 922 734 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5 513 355 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 219 084 zł w 2023 roku.
• -5 239 839 zł w 2022 roku.
• -6 963 387 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Natura marketing wynosi 17 520 131 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 190 836 zł a 38 066 319 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4 261 687 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 520 131 zł w 2023 roku.
• 13 332 177 zł w 2022 roku.
• 17 540 167 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Natura marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,078% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,30% w 2022 roku.
• 0,47% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Natura marketing wyniosła 10 740 156 zł.
a
ktywa trwałe to 4 166 639 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 573 518 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 740 156 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 657 037 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 083 120 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -6 197 717 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 740 156 zł w 2023 roku.
• 11 132 666 zł w 2022 roku.
• 16 917 417 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Natura marketing wyniosły 2 083 120 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 740 156 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -71 482 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 083 120 zł w 2023 roku
• 2 694 713 zł w 2022 roku
• 3 239 626 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 24% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Natura marketing wykazała przychody na poziomie 15 226 528 zł.
Organizacja zarobiła 219 084 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 219 084 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Natura marketing wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.4%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Natura
posiada 2171040 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 02.11.2016 jest
Natura
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.01.2012 do 02.11.2016
była Natura
kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 30.03.2011 do 19.01.2012 najwięcej udziałów posiadał Rozimpol . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.