WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE. OSOBY REPREZENTUJĄCE KOMPLEMENTARIUSZA: KATARZYNA DOROTA GANCARZ - PREZES ZARZĄDU (ZARZĄD JEDNOOSOBOWY), PIOTR TOMASZ PUCHAŁA - PROKURENT SAMOISTNY, RADOSŁAW SŁOMKA - PROKURENT SAMOISTNY. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI I SKŁADANIA PODPISÓW UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Pam marketing prestige pm osiągnęła 1 437 396 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 041 246 zł. Pozostałe przychody to 396 150 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 045 314 zł.
Strata netto wyniosła 1 004 069 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -39 390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 437 396 zł w 2024 roku.
• 2 416 234 zł w 2023 roku.
• 2 069 758 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -83 816 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 004 069 zł w 2024 roku.
• -923 053 zł w 2023 roku.
• -1 401 579 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Pam marketing prestige pm wynosi -1,37 mln zł.
EBITDA Pam marketing prestige pm wynosi -49 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
52 482 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1 365 166 zł w
2024 roku.
• -1 240 775 zł w
2023 roku.
• -1 229 632 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
38 023 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -49 404 zł w
2024 roku.
• -26 225 zł w
2023 roku.
• -15 082 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pam marketing prestige pm wynosi 12 833 238 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 63 333 195 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 097 961 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 833 238 zł w 2024 roku.
• 14 238 849 zł w 2023 roku.
• 14 700 154 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pam marketing prestige pm wynosi 0,28%. To oznacza, że firma ma szansę 0,28% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,28% w 2024 roku.
• 0,21% w 2023 roku.
• 0,21% w 2022 roku.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pam marketing prestige pm wyniosła 16 356 361 zł.
a
ktywa trwałe to 13 940 112 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 416 249 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 356 361 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 15 833 299 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 523 062 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 369 013 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 356 361 zł w 2024 roku.
• 17 026 403 zł w 2023 roku.
• 18 106 260 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -131%.
Marża netto wyniosła -70%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pam marketing prestige pm wyniosły 523 062 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 356 361 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 59 921 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 523 062 zł w 2024 roku
• 189 035 zł w 2023 roku
• 345 839 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2024 roku
• 1% w 2023 roku
• 2% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pam marketing prestige pm wykazała przychody na poziomie 1 437 396 zł.
Organizacja zarobiła -969 016 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 35 053 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 004 069 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5008 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 35 053 zł w 2024 roku
• 29 300 zł w 2023 roku
• 212 013 zł w 2022 roku
Organizacja Pam marketing prestige pm wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki