WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE. OSOBY REPREZENTUJĄCE KOMPLEMENTARIUSZA: KATARZYNA DOROTA GANCARZ - PREZES ZARZĄDU (ZARZĄD JEDNOOSOBOWY), PIOTR TOMASZ PUCHAŁA - PROKURENT SAMOISTNY, RADOSŁAW SŁOMKA - PROKURENT SAMOISTNY. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI I SKŁADANIA PODPISÓW UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Pam marketing prestige pm osiągnęła 2 416 234 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 068 830 zł. Pozostałe przychody to 347 404 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 991 884 zł.
Strata netto wyniosła 923 053 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 117 185 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 416 234 zł w 2023 roku.
• 2 069 758 zł w 2022 roku.
• 3 486 730 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -84 282 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -923 053 zł w 2023 roku.
• -1 401 579 zł w 2022 roku.
• 560 291 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pam marketing prestige pm wynosi 14 238 849 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 67 349 470 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 046 686 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 238 849 zł w 2023 roku.
• 14 700 154 zł w 2022 roku.
• 18 022 796 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pam marketing prestige pm wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,24% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pam marketing prestige pm wyniosła 17 026 403 zł.
a
ktywa trwałe to 15 257 798 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 768 605 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 026 403 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 16 837 368 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 189 035 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 485 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 026 403 zł w 2023 roku.
• 18 106 260 zł w 2022 roku.
• 18 034 660 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
Marża operacyjna wyniosła -60%.
Marża netto wyniosła -38%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pam marketing prestige pm wyniosły 189 035 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 026 403 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14 237 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 189 035 zł w 2023 roku
• 345 839 zł w 2022 roku
• 91 801 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 2% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pam marketing prestige pm wykazała przychody na poziomie 2 416 234 zł.
Organizacja zarobiła -893 753 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 29 300 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -923 053 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4883 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 29 300 zł w 2023 roku
• 212 013 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Pam marketing prestige pm wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.06%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki