SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB WSZYSCY POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE.
Organizacja Cinkciarz marketing prim osiągnęła 232 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 232 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7143 zł.
Strata netto wyniosła 7143 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 27 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 232 zł w 2022 roku.
• 215 zł w 2021 roku.
• 83 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -761 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7143 zł w 2022 roku.
• -25 390 zł w 2021 roku.
• -5920 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cinkciarz marketing prim wynosi 155 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 581 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 18 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 155 zł w 2022 roku.
• 143 zł w 2021 roku.
• 56 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cinkciarz marketing prim wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,16% w 2021 roku.
• 0,17% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Cinkciarz marketing prim wyniosły 2885
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 18 166 zł w 2021 roku
• 1235 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
75% w 2021 roku
•
23% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cinkciarz marketing prim wyniosła 2668 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 150 zł.
a
ktywa obrotowe to 2518 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2668 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -54 505 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 57 174 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 40 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2668 zł w 2022 roku.
• 2438 zł w 2021 roku.
• 2244 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -268%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża netto wyniosła -3,076%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 82.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cinkciarz marketing prim wyniosły 57 174 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2668 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2,143%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8818 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 57 174 zł w 2022 roku
• 49 789 zł w 2021 roku
• 24 216 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 322.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2143% w 2022 roku
• 2042% w 2021 roku
• 1079% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cinkciarz marketing prim wykazała przychody na poziomie 232 zł.
Organizacja zarobiła -7143 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -7143 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Cinkciarz marketing prim wykazała zysk netto większy niż 21% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00000008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 21% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 12% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.00000008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Nextgen Growth Fundacja Rodzinna
posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.