SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU USTAWIENIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU USTANOWIENIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Zareklamowani osiągnęła 965 212 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 965 212 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 887 130 zł.
Zysk netto wyniósł 78 082 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 482 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 965 212 zł w 2019 roku.
• 105 767 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 39 041 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 78 082 zł w 2019 roku.
• 24 376 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Zareklamowani wynosi 86 tys. zł.
EBITDA Zareklamowani wynosi 86 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zareklamowani wynosi 1 109 214 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
153 410 zł a 2 413 031 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 551 949 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 109 214 zł w 2019 roku.
• 262 865 zł w 2018 roku.
• 5316 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zareklamowani wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2019 roku.
• 0,00% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5637
zł.
Koszty operacyjne Zareklamowani wyniosły 879 225
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2818 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5637 zł w 2019 roku
• 1200 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2019 roku
•
2% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zareklamowani wyniosła 498 173 zł.
a
ktywa trwałe to 22 077 zł.
a
ktywa obrotowe to 384 196 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 91 900 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 498 173 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 204 547 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 293 626 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 245 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 498 173 zł w 2019 roku.
• 134 595 zł w 2018 roku.
• 7088 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zareklamowani wyniosły 293 626 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 498 173 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 146 813 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 293 626 zł w 2019 roku
• 8131 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2019 roku
• 6% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zareklamowani wykazała przychody na poziomie 965 212 zł.
Organizacja zarobiła 85 824 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7742 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 78 082 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3871 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7742 zł w 2019 roku
• 4302 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku