BRAND PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000156134
NIP
5342171523
REGON
017323796

Podsumowanie

aktywa
503 tys.
przychód
476 tys.
zysk
97 tys.
wartość firmy
1,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
KOMORÓW
Adres
3 MAJA, 51 A
Kod pocztowy
05-806
Rejestracja
2003-03-21
Rozpoczęcie działalności
2001-07-20
Kapitał zakładowy
80000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand partner osiągnęła 475 738 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 467 798 zł. Pozostałe przychody to 7940 zł.
Całkowite koszty wyniosły 370 371 zł.
Zysk netto wyniósł 97 427 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -24 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 475 738 zł w 2023 roku.
• 351 940 zł w 2022 roku.
• 316 026 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 9623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 97 427 zł w 2023 roku.
• 13 361 zł w 2022 roku.
• 20 209 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand partner wynosi 1 082 022 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 375 155 zł a 2 000 829 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 36 405 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 082 022 zł w 2023 roku.
• 590 156 zł w 2022 roku.
• 583 583 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand partner wyniosła 502 517 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 13 929 zł.
a
ktywa obrotowe to 488 588 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 502 517 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 500 207 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2310 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 17 360 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 502 517 zł w 2023 roku.
• 411 659 zł w 2022 roku.
• 396 317 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand partner wyniosły 2310 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 502 517 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1220 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2310 zł w 2023 roku
• 8879 zł w 2022 roku
• 6898 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 2% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand partner wykazała przychody na poziomie 475 738 zł.
Organizacja zarobiła 106 522 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9095 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 97 427 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 634 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9095 zł w 2023 roku
• 1320 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Brand partner wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 69% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 11% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Oleksy Dariusz posiada 80 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Oleksy Anna posiada 80 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największym udziałowcem od 22.07.2022 jest Oleksy Dariusz kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.07.2020 do 22.07.2022 była Oleksy Anna kontrolująca 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 17.01.2020 do 13.07.2020:
• Oleksy Anna (50% udziałów)
• Oleksy Dariusz (50% udziałów)