AGENCJA MARKETINGOWO-REKLAMOWA "LIDER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000174302
NIP
5781371796
REGON
170327864

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
520 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
690 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
61 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
819 tys.
Info
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Miejscowość
ELBLĄG
Adres
UL. STUDZIENNA, 37-38C
Kod pocztowy
82-300
Rejestracja
2003-10-13
Rozpoczęcie działalności
1996-08-27
Kapitał zakładowy
220000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
  • Organizacja konkursu Bursztynowa Miss Polski od 20 lat.
  • Współpraca z nadmorskimi gminami i krajowymi firmami.
  • Edycje odbywały się w renomowanych miejscowościach, takich jak Kołobrzeg i Hel.
  • Łączenie tradycji z nowoczesnymi rozwiązaniami w organizacji wydarzeń.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja marketingowo-reklamowa "lider" osiągnęła 689 899 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 689 899 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 628 558 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 61 341 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -61 512 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 689 899 zł w 2023 roku.
• 497 492 zł w 2022 roku.
• 653 470 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 46 646 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 61 341 zł w 2023 roku.
• 30 596 zł w 2022 roku.
• 22 871 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Agencja marketingowo-reklamowa "lider" wynosi 68 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Agencja marketingowo-reklamowa "lider" wynosi 76 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 47 254 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 68 385 zł w 2023 roku.
• 34 978 zł w 2022 roku.
• 23 144 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 47 441 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 76 483 zł w 2023 roku.
• 51 999 zł w 2022 roku.
• 28 114 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Agencja marketingowo-reklamowa "lider" wynosi 819 286 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 113 990 zł a 1 724 748 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 18 884 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 819 286 zł w 2023 roku.
• 522 028 zł w 2022 roku.
• 572 170 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja marketingowo-reklamowa "lider" wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,085% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 107 901 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Agencja marketingowo-reklamowa "lider" wyniosły 621 514 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 17% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 1074 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 107 901 zł w 2023 roku
• 95 160 zł w 2022 roku
• 91 554 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 17% w 2023 roku
• 21% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Agencja marketingowo-reklamowa "lider" wyniosła 519 614 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 31 112 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 488 502 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 519 614 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 151 986 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 367 627 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 31 636 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 519 614 zł w 2023 roku.
• 418 053 zł w 2022 roku.
• 362 181 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Agencja marketingowo-reklamowa "lider" wyniosły 367 627 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 519 614 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 71%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -27 958 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 367 627 zł w 2023 roku
• 327 407 zł w 2022 roku
• 302 131 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 15.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 71% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
• 83% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja marketingowo-reklamowa "lider" wykazała przychody na poziomie 689 899 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 67 750 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 6409 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 61 341 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 776 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6409 zł w 2023 roku
• 4305 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja marketingowo-reklamowa "lider" wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wojtal Arkadiusz posiada 261 udziałów, które stanowią 59.3% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Brinkiewicz Adam posiada 179 udziałów, które stanowią 40.7% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 09.11.2017 jest Wojtal Arkadiusz kontrolujący 59% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 11.09.2013 do 09.11.2017 był Wojtal Arkadiusz kontrolując 41% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 17.05.2012 do 11.09.2013 najwięcej udziałów posiadał Brinkiewicz Adam . Jego udziały w tym czasie wynosiły 50%.

Podobne organizacje do AGENCJA MARKETINGOWO-REKLAMOWA "LIDER"