ALL MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000790598
NIP
5833359147
REGON
383621455

Podsumowanie

aktywa
422 tys.
przychód
650 tys.
zysk
-23 tys.
wartość firmy
572 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
UL. OJCOWSKA, 10
Kod pocztowy
80-146
Rejestracja
2019-06-11
Rozpoczęcie działalności
2019-06-11
Kapitał zakładowy
5100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja All media osiągnęła 650 246 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 644 865 zł. Pozostałe przychody to 5381 zł.
Całkowite koszty wyniosły 667 978 zł.
Strata netto wyniosła 23 114 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 162 561 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 650 246 zł w 2022 roku.
• 179 480 zł w 2021 roku.
• 24 712 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -5778 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -23 114 zł w 2022 roku.
• 38 244 zł w 2021 roku.
• 13 727 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji All media wynosi 572 104 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 625 615 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 143 026 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 572 104 zł w 2022 roku.
• 390 349 zł w 2021 roku.
• 198 642 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów All media wyniosła 422 258 zł.
a
ktywa trwałe to 137 384 zł.
a
ktywa obrotowe to 233 393 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 51 481 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 422 258 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 184 809 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 237 449 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 105 564 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 422 258 zł w 2022 roku.
• 231 867 zł w 2021 roku.
• 173 587 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -13%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania All media wyniosły 237 449 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 422 258 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 59 362 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 237 449 zł w 2022 roku
• 74 907 zł w 2021 roku
• 3908 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja All media wykazała przychody na poziomie 650 246 zł.
Organizacja zarobiła -23 114 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -23 114 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 4123 zł w 2021 roku
• 1043 zł w 2020 roku

Organizacja All media wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Twerdochlib Marta posiada 30 udziałów, które stanowią 58.8% firmy.
Twerdochlib Ida posiada 21 udziałów, które stanowią 41.2% firmy.
Największym udziałowcem od 29.05.2020 jest Twerdochlib Marta kontrolujący 59% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.06.2019 do 29.05.2020 była Twerdochlib Marta kontrolująca 59% udziałów.